دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگرانی بزرگ علی منصور و دستیاران در آبادان

با شروع دوباره تمرینات نفت؛ نگرانی بزرگ علی منصور و دستیاران در آبادان!؛ شروع تمرینات صنعت نفت یک نگرانی بزرگ برای علیرضا منصوریان به‌همراه داشت.

نگرانی بزرگ علی منصور و دستیاران در آبادان

به گزارش ورزش، از روز گذشته تمرینات صنعت نفت آبادان بعد از کش و قوس فراوان‌ زیر نظر علیرضا منصوریان و دستیارانش آغاز شد تا بازیکنان بعد از مدت‌ها به زمین چمن بازگردند.

اما نگرانی بزرگ سرمربی و مربیان صنعت نفت مدت زمان دوری بازیکنان از تمرینات بوده است. با تصمیم منصوریان بازیکنان نفت بعد از شکست ذوب‌آهن در اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل ۵ روز استراحت کردند. 

با این حال قرار بود تمرینات طلایی‌پوشان از شنبه آغاز شود اما ادامه یافتن مشکلات مالی باعث شد تا تمرینات برای چهار روز دیگر هم تعطیل شود و به همین دلیل بازیکنان بیش از یک هفته از شرایط تمرین دور بوده‌اند و حالا باید با پشت سر گذاشتن برنامه‌ای سخت آماده دیدار با تراکتور شوند. 

این در حالی است که تمرینات نفت از روز گذشته با حضور علیرضا منصوریان روند جدی به خود گرفته است. تمرینی که تحت الشعاع حضور پر تعداد تماشاگران و حمایت کامل آن‌ها از بازیکنان و مربیان بود و جو خوبی را به تیم تزریق کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋