دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم

مارسلینو:؛ زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم؛ مارسلینو سرمربی اتلتیکو بیلبائو معتقد است که رئال مادرید بهترین تیم لالیگا و کریم بنزما بهترین بازیکن لیگ است.

زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم

به گزارش ورزش، اتلتیک بیلبائو امشب در یک مسابقه بسیار حساس و مهم در ورزشگاه سن مامس میزبان رئال مادرید خواهد بود؛ دیداری که در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل‌ری برگزار می‌شود و برنده آن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود خواهد کرد.

بیلبائو و رئال مادرید همین چندی پیش در دیدار فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی و قهرمانی آنها به اتمام رسیده بود. دو تیم در حالی دوباره امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی می‌تواند یک نبرد انتقامی برای شاگردان مارسلینو تلقی شود.

زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم

در آستانه دیدار برابر رئال مادرید مارسلینو به تمجید از ستاره فرانسوی این تیم یعنی کریم بنزما و البته تیم کارلو آنچلوتی پرداخته است. سرمربی بیلبائو گفت: "ادعا می‌کنم که کریم بنزما با اختلاف بهترین بازیکن لالیگا محسوب می‌شود. اگر او فردا حضور نداشته باشد قطعاً شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت اما برای این‌که بازی جذاب‌تری ببینیم، ترجیح می‌دهم بنزما در ترکیب رئال قرار بگیرد. رئال مادرید در حال حاضر بهترین تیم لالیگا است و حذف کردن این تیم بعد از بارسا اتفاق بسیار جذاب و زیبایی خواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋