دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افسوس سهراب از 10 امتیاز بر باد رفته (عکس)

افسوس سهراب از 10 امتیاز بر باد رفته (عکس)

قاب ویژه هفته فوتبال ایران از اهواز؛ افسوس سهراب از 10 امتیاز بر باد رفته (عکس)؛ سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان روز گذشته به‌شدت از فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش در دوئل با مس شهربابک برافروخته شده بود.

به گزارش ورزش آبی‌پوشان استقلال خوزستان بعد از 9 هفته رویایی و کسب 23 امتیاز در راستای رسیدن به جمع مدعیان بالانشین جدول، سیر نزولی را در هفته‌های پایانی نیم‌‎فصل تجربه کردند و این مسئله باعث شد تا  شاگردان بختیاری‌زاده با فاصله از صدر جدول نیم‌فصل اول را به پایان ببرند.

استقلالی‌ها بعد از دو شکست پیاپی مقابل مس کرمان و پارس جنوبی جم و سپس تساوی مقابل خوشه طلایی در اراک، امیدوار به آن بودند تا نیم‌فصل نخست را در خانه با پیروزی مقابل مس شهربابک و حضور در مربع بالانشینان جدول به پایان برسانند اما این اتفاق رخ نداد.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده روز گذشته بارها به دروازه مس نزدیک شدند اما فرصت‌سوزی مهاجمان آبی‌پوش باعث شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و برای پنجمین بازی متوالی استقلال خوزستان نتواند با پیروزی از مسابقه خارج شود؛ تساوی که باعث شد تا بختیاری‌زاده سرمربی جوان استقلال خوزستان با چهره‌ای درهم و ناراحت ورزشگاه را ترک کند.

تساوی روز گذشته باعث شد تا استقلال خوزستان با 27 امتیاز در موقعیت پنجم جدول کار خود را در نیم‌فصل نخست به پایان ببرد و آبی‌پوشان امیدوارند دور برگشت را با پیروزی در خانه مقابل سایپای تهران آغاز کنند.

افسوس سهراب از 10 امتیاز بر باد رفته (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋