دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام جهانی

گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام‌جهانی

اتفاق عجیب، حضور اکوادور در قطر را به تأخیر انداخت؛ گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام‌جهانی!؛ گم شدن پیراهن دیگو پالاسیوس و انتظار 5 دقیقه‌ای او در کنار زمین برای ورود به میدان، باعث شد تا اکوادور با یک یار کمتر گل تساوی را دریافت کند.

 به گزارش ورزش، در شبی که اکوادور می‌توانست دور از خانه و در ناسیونال استادیوم شهر لیمای پرو صعود به جام جهانی را جشن بگیرد، یک اشتباه عجیب از سوی کادر تدارکاتی تیم ملی این کشور باعث شد تا شاگردان گوستاوو آلفارو 5 دقیقه‌ای را با یک یار کمتر برگزار کرده و در همان زمان نیز گل تساوی را دریافت کنند.

تیم ملی اکوادور نتایج بسیار خوبی را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی کسب کرده است. آنها قطعا یکی از تیم‌های حاضر در قطر 2022 خواهند بود و حتی روز گذشته می‌توانستند صعود به جام جهانی را جشن بگیرند ولی اتفاق عجیبی مانع از این امر شد.

اکوادور که با 24 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت، به مصاف پرو رده پنجمی رفت که با 20 امتیاز در تعقیب آن‌ها و اروگوئه 22 امتیازی بود. بازی برای شاگردان گوستاوو آلفارو خوب پیش رفت و استرادا در همان دقیقه دوم بازی روی پاس فلیکس تورس موفق شد دروازه میزبان را باز کند.

گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام‌جهانی

اکوادور با این پیروزی، صعود خود را به جام جهانی قطعی می‌کرد چرا که تنها 2 دور دیگر از مرحله مقدماتی این پیکارها باقی مانده و با توجه به اختلاف 7 امتیازی با پرو رده پنجمی، عملا حضور این تیم در قطر رسمی می‌شد.

در حالی‌که اکوادور با این یک گل از میزبان خود پیش بود، یک اتفاق عجیب و خنده‌دار روی نیمکت میهمان رخ داد. پرسیادو در دقیقه 66 دچار مصدومیت شد و قادر به انجام بازی نبود. پزشکان اکوادور پس از حضور در زمین و معاینه این بازیکن، به کادرفنی اعلام کردند که او قادر به ادامه بازی نیست.

پرسیادو که قادر به ادامه بازی نبود، در دقیقه 68 با برانکارد از زمین بازی بیرون برده شد و گوستاوو آلفارو سرمربی اکوادور نیز در این لحظه دیگو پالاسیوس مدافع تیم لس آنجلس گلکسی را صدا زد تا این مدافع را به زمین مسابقه بفرستد. اما نکته عجیب، پیدا نشدن پیراهن پالاسیوس برای ورود به زمین بود.

این بازیکن برای دقایقی با بدنی عریان در کنار زمین مشغول گوش دادن به صحبت‌های گوستاوو آلفارو بود اما گم شدن یپراهن او سبب شد تا این تعویض شکل نگیرد. کادر تدارکات اکوادور نیز سریعا به سمت رختکن دویدند تا پیراهن پالاسیوس را از آنجا پیدا کنند.

گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام‌جهانی

درست در همین لحظات و در دقیقه 69 پرو موفق شد توسط ادیسون فلورس به گل تساوی دست پیدا کرده و حساب کار را یک بر یک کند. اتفاق عجیبی که در زمان 10 نفره بودن اکوادور رخ داد و حتی پالاسیوس 4 دقیقه پس از این گل و در دقیقه 73 توانست با پیدا شدن پیراهنش، وارد زمین مسابقه شود.

گم شدن پیراهن، مانع از جشن صعود به جام‌جهانی

اتفاق عجیب و خنده داری که اکوادور را به سوژه کاربران در فضای مجازی تبدیل کرد. شاید اگر پیراهن پالاسیوس توسط کادر تدارکات تیم ملی اکوادور در رختکن جا گذاشته نمی‌شد، این تیم می‌توانست برتری خود را حفظ کند و صعود به جام جهانی را جشن بگیرد. با این حال آنها هنوز فرصت قطعی کردن صعود خود را دارند و با کسب 3 امتیاز از 2 دیدار باقی مانده و یا شکست پرو برابر اروگوئه در دیدار فروردین ماه، می‌توانند بلیط حضور در قطر را رزرو کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋