دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی الهلال و شاید قرارداد با الاهلی (عکس)

روزنامه عربستانی الشرق الاوسط مدعی شد گابریل ژسوس سرمربی سابق الهلال هدایت الاهلی عربستان را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش ورزش، به نقل از نشریه الشرق الاوسط گابریل ژسوس پرتغالی در آستانه مربیگری تیم الاهلی عربستان و جانشینی بسنیک هاسی سرمربی آلبانیایی این تیم است و مدیران باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با این مربی تشدید کرده اند. طبق اخبار رسیده این سرمربی پرتغالی برای عقد قرارداد با الاهلی، در هفته های گذشته قرارداد خود را با بنفیکای پرتغالی فسخ کرد.

با اعلام رسانه های پرتغالی، این مربی پس از رد پیشنهادات زیادی پس از جدایی از بنفیکا، در آستانه پذیرش پیشنهاد الاهلی است. رسانه های پرتغالی در حالی بدون اینکه نام باشگاه را فاش کنند، ژسوس را به یکی از باشگاه های عربستانی ربط داده اند که الاهلی قبلا پیشنهاد خود را به این سرمربی ارائه کرده و منتظر پاسخ او تا یک هفته آینده است.

ژسوس پیش از این در بازه زمانی شش ماهه هدایت الهلال را بر عهده داشت تا در 20 مسابقه در تمامی رقابت ها، 15 برد، 4 بازی مساوی و تنها یک باخت را کسب کند.

این درحالی است که هاسی مربی جوان الاهلی، عبدالرحمن غریب را برای غلبه بر مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ به او وارد شده بود، تحت آزمایشات فنی قرار داده تا به او برای شرکت در تمرینات گروهی چراغ سبز نشان دهد.

سرمربی الهلال و شاید قرارداد با الاهلی (عکس)

غریب در آخرین رویارویی خود در هفته هجدهم لیگ حرفه ای عربستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جریان بازی مقابل ضمک دچار مصدومیت شد؛ این بازیکن به تازگی قرارداد خود را با الاهلی تا سال 2025 تمدید کرد تا در را به روی همه اخبار مربوط به پیوستنش به باشگاه های دیگر ببندد و از تکرار سناریوی محمد العویس دروازه بان فعلی تیم الهلال جلوگیری کند.

الاهلی شنبه هفته آینده در هفته نوزدهم لیگ حرفه ای عربستان به مصاف التعاون می رود تا پس از تساوی مقابل ضمک، روند پیروزی هایی را که در این دوره لیگ از دست داده بود، بازیابد.

هواداران الاهلی مشتاقانه منتظرند توقف مسابقات در حل تعدادی از نکات فنی تیم تاثیر گذاشته باشد و آنها شاهد بازگشت قدرتمند به مسابقات و صعود در رده بندی لیگ باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋