دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکنان کاستاریکا کرونا داشتند اما بازی کردند

با تایید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جامائیکا؛ بازیکنان کاستاریکا کرونا داشتند اما بازی کردند؛ تیم ملی کاستاریکا در حالی که می‌دانسته دو بازیکنش به کرونا مبتلا هستند، با آنها به مصاف جامائیکا رفته است.

بازیکنان کاستاریکا کرونا داشتند اما بازی کردند

به گزارش ورزش، دکتر گویان آرسکوت، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جامائیکا (JFF) تایید کرد که تست کرونای شش نفر از اعضای کاستاریکا، از جمله دو نفری که روز چهارشنبه در مسابقات مقدماتی جام جهانی کونکاکاف مقابل جامائیکا بازی کردند، مثبت بوده است.

دکتر آرسکوت در مصاحبه ای اختصاصی باThe Gleaner تایید کرد که تست کرونای شش نفر از بازیکنان و مقامات کاستاریکا در روز سه شنبه هنگام ورود به جامائیکا مثبت بوده است. او گفت: "من می‌توانم تأیید کنم که شش کاستاریکایی بودند که آزمایش‌شان مثبت بود.  سه نفر از اعضا و سه نفر بازیکن بودند. یکی از بازیکنان وارد قرنطینه شد چراکه آزمایش او تقریباً جدید بود."

بازیکنان کاستاریکا کرونا داشتند اما بازی کردند

نکته مهم ماجرا اینجاست که این پزشک تاکید کرده که بعد از دریافت جواب تست ها به مسئولان تیم ملی کاستاریکا اعلام کرد که بازیکنان باید از حضور در این مسابقه منع شوند. او گفت: "ما توصیه کردیم که این دو بازیکن باید وارد قرنطینه شوند یا اجازه بازی نداشته باشند. ما با اعضای وزارت بهداشت صحبت هایی داشتیم و از خود پرسیدیم که آیا آنها عفونت های جدیدی داشته اند که آزمایش آنها قبل از ترک کاستاریکا منفی بوده است. به هر حال، با آزمایش مثبت، ما احساس کردیم که موظفیم توصیه کنیم که آنها بازی نکنند."

بازیکنان کاستاریکا کرونا داشتند اما بازی کردند

همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال جامائیکا نیز اعلام کرده که آنها مراتب اعتراض خود را به فیفا ارسال خواهند کرد. دالتون وینت گفت: "نمی دانم که برای چه چیزی می توانیم درخواست تجدید نظر کنیم اما مطمئناً نامه ای به فیفا ارسال خواهیم کرد تا دلیل این اتفاق را متوجه شویم زیرا این یک نقض جدی قوانین است.'

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋