دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع بارسا و ریسک بزرگی که برایش گران تمام شد

ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا در مذاکرات با این تیم دسته یک ریسک بزرگ زد که البته برایش گران تمام شد.

مدافع بارسا و ریسک بزرگی که برایش گران تمام شد

به گزارش ورزش، ساموئل اومتیتی طی
فصول گذشته دائما با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم کرده است. موضوعی که باعث شده این ستاره فرانسوی با فرم خوب گذشته فاصله بگیرد و جایگاه خود را در ترکیب بلوگرانا از دست بدهد و به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شود.

ساموئل اومتیتی که در فهرست فروش زمستانی بارسلونا قرار داشت، قراردادش را سه سال دیگر نیز تمدید کرد. مدافع فرانسوی که تا 2023 قرارداد داشت، در نهایت قبول کرد که 10 درصد از دستمزد خود را کسر کند و در عوض قراردادش تا 2026 تمدید شود. 

مدافع بارسا و ریسک بزرگی که برایش گران تمام شد

حالا نشریه اسپورت کاتالونیا گزارشی درباره تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی با باشگاه بارسلونا منتشر کرده که در نوع خود قابل توجه است. بر این اساس در توافق بارسلونا و اومتیتی برای تمدید قرارداد، باشگاه کاتالانی تاکید کرده که اگر این بازیکن بازی نکند، دستمزد زیادی دریافت نخواهد کرد.

اسپورت مدعی شده که ساموئل اومتیتی بعد از دریافت این پیشنهاد از سوی بارسلونا مانند همیشه به خود اعتماد داشته و فکر کرده که می‌تواند با توجه به قابلیت هایش به ترکیب اصلی بارسا بازگردد. او مجبور نبود که این ریسک را انجام دهد اما نهایتاً آن را قبول کرد و مصدوم شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋