دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نظرسنجی:از نمایش ایران در دو مسابقه راضی بودید؟

نظرسنجی:از نمایش ایران در دو مسابقه راضی بودید؟

درباره فیفادی زمستانی شاگردان اسکوچیچ؛ نظرسنجی:از نمایش ایران در دو مسابقه راضی بودید؟؛ تیم ملی فوتبال ایران توانست دو بازی پیاپی خود در فیفادی زمستانی را برنده شود و صعودش به جام جهانی را قطعی کند.

به گزارش ورزش بعد از کسب 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن، هواداران فوتبال در ایران چشم‌انتظار فیفادی زمستانی بودند تا جشن صعود به جام جهانی را برگزار کنند؛ تقابل با عراق و پیروزی در آن می‌توانست جشن صعود را به پا کند و در مجموع تنها 2 امتیاز در فیفادی زمستانی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر برای شاگردان اسکوچیچ کافی بود.

اما ملی‌پوشان فوتبال ایران بدون حرف و حدیث و با دو نمایش فوق‌العاده خوب و تهاجمی مقابل عراق و امارات، توانستند دو برتری یک گله به دست بیاورند؛ شاید اگر مهاجمان تیم ملی قدر فرصت‌های به دست آمده را بیشتر می‌دانستند و در مقابل درخشش دروازه‌بانان عراق و امارات نبود، چه بسا دو برد پرگل برای تیم ملی ایران به دست می‌آمد.

با این‌حال، کسب 2 برد پیاپی در فیفادی زمستانی باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران با 22 امتیاز صدرنشینی‌اش در گروه اول مقدماتی جام جهانی را تمدید کند و سریع‌ترین صعود ممکن را در میان تیم‌های آسیایی رقم زد تا در تاریخ نام این تیم ملی به یادگار بماند.

نکته جالب‌توجه در کنار حفظ روند شکست‌ناپذیری تیم ملی با دراگان اسکوچیچ، دو نمایش تماشاگرپسند و تهاجمی بود؛ البته که در مسابقه اول تماشاگران از نزدیک مصاف با عراق را نظاره‌گر بودند اما اوج‌گیری پاندمی کرونا باعث شد تا مسابقه با امارات بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به انجام رسد.

با توجه به 2 پیروزی پیاپی به دست آمده در ورزشگاه آزادی مقابل عراق و امارات که منجر به قطعی‌شدن صعود ایران به جام جهانی شد، نظر شما مخاطبان ورزش درباره عملکرد تیم ملی به لحاظ فنی در فیفادی زمستانی مقابل دو رقیب سرسخت آسیایی خود چگونه است؟

لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه کاربران با ما به اشتراک بگذارید و نظرات‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن به نمایش در خواهد آمد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋