دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باید چهارگل دیگر از ایران می خوردیم

باید چهارگل دیگر از ایران می‌خوردیم

علی خسیف ستاره تیم ما بود؛ باید چهارگل دیگر از ایران می‌خوردیم !؛ علی نجم روزنامه‌نگار اماراتی علی خصیف دروازه‌بان تیم ملی فوتبال این کشور شایسته قدردانی می‌داند.

به گزارش ورزش 24 ساعت بعد از شکست امارات مقابل ایران، رسانه‌های این کشور به آرامی در حال واکنش نشان دادن به شکست تیم‌شان مقابل ایران هستند؛ امارات با وجود باخت دو روز پیش، همچنان از یک شانس قوی برای صعود به مرحله پلی‌آف بهره می‌برد. با توجه به این‌که عراق و لبنان باهم در ورزشگاه صیدا به تساوی رسیدند و کره جنوبی 2-0 سوریه را شکست داد.

امارات که برت فن‌مارویک سرمربی سابق تیم ملی هلند را در اختیار دارد، در دیدار مقابل ایران لقمه‌ی گلوگیری برای صدرنشین گروه نبود؛ حتی با وجود این‌که ایران با اخراج صادق محرمی 10 نفره شد و امارات این اعتماد به نفس را پیدا کرد تا فشار بیشتری روی دروازه سفیدپوشان حاضر در ورزشگاه آزادی بیاورد.

علی نجم خلاصه عملکرد اماراتی‌ها را چنین به رشته تحریر در آورده است: «بازیکنان ما در نیمه اول به هیچ وجه به دروازه ایران نرسیدند و با عجله اغلب پاس‌ها را به حریف تقدیم کردند اما اتفاقی که فکر می‌کردیم به نفع ماست، علیه ما عمل کرد؛ ایران 40 دقیقه با اخراج صادق محرمی 10 نفره بازی کرد اما توانست جریان مسابقه را همچنان کنترل کند. بازیکنان امارات هرگز موفق به ایجاد خطر روی دروازه ایران نشدند و شکاف خاصی در دیوار دفاعی ایران پیدا نکردند و با وجود سه تعویض فن‌مارویک، دیوار دفاعی ایران همه بازیکنان جانشین را هم کنترل کرد. 

در این بین، کایو کانیدا ضعیف‌ترین بازی او از زمان حضورش در جمع الابیض بود و تنها 14 بار توپ را لمس کرد، علی صالح و ابراهیم خلیل هم هرگز نتوانستند از شکاف‌ها عبور کنند و در فضاها قرار بگیرند؛ در خط هافبک، نه بازیسازی خاصی انجام شد و نه کسی موفق به خراب کردن بازی حریف شد. اما علی خصیف دروازه‌بان تیم ملی امارات سزاوار یک تشکر است، او ستاره بلامنازع تیم ملی امارات بود و میزبان را از به ثمر رساندن 4 گل در نیمه دوم محروم کرد.»

به نظر نجم روزنامه‌نگار اماراتی، با هدیه‌ای که از صیدا به دست تیم ملی امارات رسیده، تیم ملی فوتبال امارات پیش از مسابقه با کره در بازی پایانی مرحله دوم مقدماتی با یک مساوی مقابل عراق  باید صعود خود را به دور بعدی قطعی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋