دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توصیه های ستاره سابق استقلال به اسکوچیچ

می‌توانیم در قطر با اقتدار ظاهر شویم؛ توصیه‌های ستاره سابق استقلال به اسکوچیچ؛ شاهرخ بیانی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران به موفقیت بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی پیش‌رو خوشبین است.

توصیه‌های ستاره سابق استقلال به اسکوچیچ

به گزارش ورزش دو مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و امارات در شرایطی به پایان رسید که کارشناسان مختلفی در این‌باره به ابراز نظر پرداختند.

شاهرخ بیانی یکی از اسطوره‌های استقلال محسوب می‌شود و در حال حاضر در کادرفنی نساجی است.او ضمن تمجید از سرمربی تیم ملی، برخی از اشکالات او را هم بر می‌شمارد؛ این مصاحبه را بخوانید:

اسکوچیچ بهترین نتایج را گرفته 

تیم ملی باید صعود می کرد اکثر بچه های ما دارند خارج از کشور بازی می کنند و در بهترین تیم ها و در شرایط حرفه ای هستند و ما هیچ سالی این قدر بازیکن لژیونر نداشتیم از روزی هم که آقای اسکوچیچ آمده بهترین نتایج را گرفته. انتقادها وجود دارد ولی من می گویم مربی که دارد کار می‌کند و نتیجه می‌گیرد باید باشد. هیچ موقع تیم ملی اینقدر راحت نتیجه نگرفته بود کی‌روش هم خوب بود و آن سال هم جزو اولین یا دومین تیم‌هایی بود که به جام جهانی رفتیم ولی قیمت اسکوچیچ با کی‌روش زمین تا آسمان فرق می کند در هر صورت بعد از ویلموتس با آن قراردادی که بست اسکوچیچ خیلی خوب کار کرده. من نمی دانم آقای اسکوچیچ تا چه زمانی قرارداد دارد ولی تیم ملی دارد خوب کار می کند.

باید جایگزین داشته باشیم

چون تیم ملی ما صعود کرده دوست دارند تمام بازی‌ها را ببرند اما به نظر من بهترین پوئن است که برخی در تیم ملی جواب پس بدهند. فکر می کنم در بازی با امارات سیاوش یزدانی باید از ابتدا بازی میکرد و نباید نورافکن را از دفاع چپ به دفاع وسط می‌آوردند نه اینکه من بگویم چون استقلالی هستم این حرف را می‌زنم. بالاخره کنعانی زادگان و خلیل زاده دفاع وسط های تیم ملی هستند اما ممکن است یک روز اتفاقی بیفتد و باید جایگزین داشته باشند و ما تا جام‌جهانی زمان آنچنان نداریم. باید از امثال یزدانی استفاده کنیم حتی دفاع وسط خود ما در نساجی یعنی جانملکی که جوان هم هست در تمام بازی ها عالی کار کرده. حداقل این ها می توانند یک رزرو مطمئن برای تیم ملی باشند.

باید پیشرفتمان را نشان دهیم 

باید آنقدر بازی تدارکاتی خوب برگزار شود و جوری به جام جهانی برویم که از گروهمان صعود کنیم ما هر دفعه رفتیم و همان اولش از بازی‌های جام جهانی اوت شدیم ولی ما با توجه به شرایط خوب تیم ملی می‌توانیم در این تورنمنت هم خوب کار کنیم و این موضوع پیشرفت فوتبال ما را نشان می دهد و ما پتانسیلش را داریم.

توصیه‌های ستاره سابق استقلال به اسکوچیچ

در قطر با اقتدار بازی کنیم 

از این به بعد  سرمربی تیم ملی باید بازی های باشگاهی را با دقت بیشتری ببیند در ایران طلا ریخته است فقط یک مربی نیاز است که با دید خوب به آنها نگاه کند. باید از بازیکنان خوب خودمان در بازی‌های تدارکاتی استفاده شود. حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته فدراسیون یک برنامه ریزی بکند و بازیهای تدارکاتی خوب ترتیب بیند که ما در قطر با اقتدار بازی کنیم چون ما پتانسیلش را داریم و بازیکنان مان خیلی خوب هستند.

نساجی به الهامی مدیون است 

نساجی تیم خصوصی است و من خیلی خوشحال هستم به تیمی آمدم که از راسش که آقای حدادیان قرار دارد و مدیر عاملمان آقای سیف الله پور همه انسان های خوب و کاربلدی هستند و سرمربی ما آقا ساکت جزو بهترین مربیان ایران است. خیلی سال بود که آقای الهامی به عنوان کمک در کنار ناصر خان حجازی، صمد مرفاوی، فیروز کریمی و غیره کار کرد ولی این آدم آنقدر فوتبال را خوب می فهمد و آنالیز می‌کند که حد ندارد. نساجی واقعا مدیون ساکت الهامی است من خیلی خوشحالم که کنار ایشان کار می کنم و خیلی چیزها یاد میگیرم. ساکت الهامی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی جزو استثنائات مربیگری در فوتبال ما هستند.

جایگاه نساجی بالاتر بود اگر ...

نساجی یک بازیکن ملی پوش یا همان اسمی ندارد اما جوری فوتبال بازی کرده که اگر یکی دو بازی را نمی باختیم که حق‌مان مساوی یا برد بود الان خیلی جایگاهمان بالاتر بود. مدیریت و بچه ها و خود ما از آقا ساکت به شدت راضی هستیم و فوتبال ما بعداً متوجه خواهد شد که ساکت الهامی چه سرمربی است؟ از هر کدام از شاگرد هایش بپرسید به شما می گوید که آقای الهامی یک استثنا در فوتبال ایران است، او یک فوتبال مدرن و رو به جلو را آموزش می دهد. من که کنارش هستم این موضوع را به خوبی متوجه می شوم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋