دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصائب کرونا؛ فقط دو هزار بلیت به لیورپولی ها رسید

اینتر فقط 2180 بلیت به لیورپولی ها برای بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اختصاص داده است.

مصائب کرونا؛ فقط دو هزار بلیت به لیورپولی‌ها رسید

به گزارش ورزش، مکان های روباز در ایتالیا پس از قرنطینه اولیه در مارس 2020 هرگز به ظرفیت کامل بازنگشتند و حداکثر به 75 درصد رسیدند. این میزان پس از افزایش موارد COVID-19 ناشی از نوع اومیکرون به 50 درصد کاهش یافت. سپس در ژانویه به تنها 5000 در هر استادیوم کاهش یافت.

اکنون که این موج فروکش کرده است، دولت مجوز بازگشت به ظرفیت 50 درصدی را برای باشگاه ها را صادر کرده است. البته این مسئله هنوز هم برای تیم‌ها بسیار مضر است، به‌ویژه زمانی که می توانستند از یک مسابقه بزرگ مانند مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درآمد زیادی کسب کنند.

مصائب کرونا؛ فقط دو هزار بلیت به لیورپولی‌ها رسید

در همین راستا لیورپول اعلام کرده است که تنها 2180 بلیط برای بازی چهارشنبه 16 فوریه برابر اینتر در  سیرو به هوادارن این تیم اختصاص داده شده است. همچنین نکته دیگر اینکه اگر چه 50 درصد ورزشگاه ها در ایتالیا اجازه پر شدن دارند اما در عین حال فقط کسانی می توانند پا به استادیوم بگذارند که واکسینه شده باشند یا تست منفی کرونا را با خود به همراه بیاورند؛ اتفاقی که فقط هم برای افراد بالای 12 سال وجود دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋