دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم مهم پوچتینو برای تابستان فاش شد

تصمیم مهم پوچتینو برای تابستان فاش شد

فوت مرکاتو مدعی شد مائوریسیو پوچتینو به دوستانش خبر داده که در تابستان پیش رو پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد.

به گزارش ورزش، در اواسط فصل گذشته بود که بعد از چند نتیجه ضعیف توماس توخل از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد. بعد از شایعات فراوانی که در مورد نیمکت این تیم فرانسوی وجود داشت نهایتاً سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو هدایت PSG را بر عهده گرفت.

با این وجود اوضاع برای سرمربی آرژانتینی در پاری‌سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته است. فصل گذشته به شکل کابوس واری برای تیم فرانسوی به پایان رسید و در این فصل نیز با وجود خرید های بزرگ پاری سن ژرمن، این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حتی اخیراً از جام حذفی فرانسه نیز کنار رفت.

تصمیم مهم پوچتینو برای تابستان فاش شد

از طرف دیگر طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بود که مائوریسیو پوچتینو علاقه دارد هرچه سریع‌تر به لیگ برتر انگلیس بازگردد. گفته می‌شود که این سرمربی آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه منچستریونایتد برای هدایت این تیم است و احتمالاً به اولدترافورد نقل مکان خواهد کرد.

در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی درباره سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده و مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو اخیراً به برخی از دوستان خود خبر داده که قطعاً در تابستان پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد. این منبع نیز از منچستریونایتد عنوان محتمل‌ترین مقصد برای پوچتینو نام برده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋