دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره یوونتوس و ابراز پشیمانی بابت حرکت جنجالی

اعتماد به نفسم را از دست دادم و همه را ناامید کردم وستون مک کنی، ستاره آمریکایی یوونتوس، می‌گوید بعد از محرومیتی که با آن روبرو شده حالا کاملا پشیمان است.

ستاره یوونتوس و ابراز پشیمانی بابت حرکت جنجالی

به گزارش ورزش، در سپتامبر 2021 بود که وستون مک‌کنی به دلیل نقض قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی از تیم ملی آمریکا برای دو دیدار برابر کانادا و هندوراس کنار گذاشته شد. این بازیکن پس از آن به یک رسوایی اخلاقی نیز متهم شد و همه این مسائل حواشی زیادی را برای او به وجود آورد.

مک کنی حالا چند ماه بعد از این اتفاقات نسبت به آنها ابراز پشیمانی کرده و می‌گوید: "من فکر می‌کنم که به شکل واضح این مثل یک درس برای یادگیری بود. احساس می کردم تیمم را ناامید کرده ام، کشورم و خانواده ام و خودم را ناامید کرده ام. بعد از آن اتفاقات من اعتماد به نفسم را از دست دادم."

ستاره یوونتوس و ابراز پشیمانی بابت حرکت جنجالی

مک‌کنی در ادامه گفت: "فکر می‌کنم وقتی به عقب برگشتم، فقط برایم مهم بود که سرم را پایین بیاندازم و کار کنم. بنابراین هر زمان که دوباره از من دعوت شد، فقط سعی کردم روابط و اعتماد را با همه از نو بسازم و فقط تلاش کنم و نشان دهم که به تیم تعلق دارم. اینجا هستم تا برنده شوم. بنابراین من فکر می‌کنم بهترین کاری که می توان به عنوان یک فرد انجام داد این است که در دسترس باشد. فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین درس بود و به من فهماند که باید همیشه در اختیار تیم باشم و دیگر چنین موقعیتی را تجربه نکنم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋