دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به بازی برای یکی از بهترین تیم های دنیا افتخار می کنم

به بازی برای یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا افتخار می‌کنم

اوپامکانو:؛ به بازی برای یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا افتخار می‌کنم؛ دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از حضور در این تیم کاملاً راضی به نظر می رسد.

به گزارش ورزش، در اواسط فصل گذشته بود که باشگاه بایرن مونیخ جذب دایوت اوپامکانو از لایپزیش را به شکل رسمی اعلام کرد تا این مدافع فرانسوی یک بار دیگر و این مرتبه در پرافتخارترین تیم فوتبال آلمان با یولیان ناگلزمان همکاری کند. ماه های آغازین حضور اوپامکانو در بایرن فوق‌العاده سپری نشده اما در عین حال او رفته رفته در حال پیشرفت و بهتر شدن است.

اوپامکانو حالا درباره شرایطش در بایرن مونیخ مصاحبه‌ای انجام داده و می‌گوید: "فکر می‌کنم هنوز می‌توانم پیشرفت کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. من برای یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنم. به این موضوع افتخار می‌کنم. اما هنوز به اوج نرسیده‌ام. دارم برای آن می‌جنگم. همچنین برای این پیراهن و به طور کلی می خواهم تمام توانم را ارائه دهم."

به بازی برای یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا افتخار می‌کنم

بایرن مونیخ شنبه‌شب برابر لایپزیش قرار می‌گیرد. اوپامکانو درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: "انگیزه من در هر بازی یکسان است. بعد از بازی می توانم با هم تیمی های سابقم صحبت کنم. من مشتاقانه منتظر هستم که دوباره آنها را ببینم و شکست‌شان دهم. این دوره استراحت خیلی خوب بود و به ما کمک می کند که با آمادگی خوبی به مصاف لایپزیش برویم. ما در این بازی به دنبال سه امتیاز خواهیم بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋