دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پدرم طرفدار یووه بود؛ من یک بازیکن کامل هستم

دنیس زکریا، خرید جدید باشگاه یوونتوس، از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

پدرم طرفدار یووه بود؛ من یک بازیکن کامل هستم

به گزارش ورزش، یووه یکی از فعال ترین تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بود و دنیس زکریا یکی از بازیکنانی به حساب می‌آمد که بیانکونری در این پنجره به خدمت گرفت. این بازیکن 25 ساله با 4.5 میلیون یورو به شکل دائمی از بروسیا مونشن گلادباخ به استادیوم آلیانز نقل مکان کرده است.

دنیس زکریا حالا در مصاحبه ای پیرامون حضور در یوونتوس می گوید: "من یوونتوس را انتخاب کردم زیرا یکی از باشگاه‌هایی بود که همواره در رویایم حضور داشت. من تصمیم گرفتم که این می تواند راه درستی برای ادامه حرفه‌ام باشد. انتظار داشتم که گلادباخ را ترک کنم اما نه به این زودی‌. البته یوونتوس هم هر روز با شما تماس نمی‌گیرد. این یک رویا بود و امیدوارم که بتوانم کمک کنم.

پدرم طرفدار یووه بود؛ من یک بازیکن کامل هستم

من به حضور در اینجا افتخار می کنم. یوونتوس تیم مورد علاقه پدر من بود بنابراین چیزهای زیادی درباره این باشگاه می دانم. تلاش می‌کنم که همه توانم را به کار بگیرم و به هم تیمی هایم کمک کنم. سطح اینجا بسیار بالا است و جو خیلی خوبی هم وجود دارد. احساس بسیار خوبی دارم و دو بار هم تمرین کردم. اگر مربی بخواهد همین الان هم می‌توانم بازی کنم. او به من گفت که چه انتظاراتی از من دارد اما در مورد جزئیات صحبت نکردیم."

از زکریا درمورد الگویش سوال شد که او در جواب گفت: "اگر بخواهم به کسی فکر کنم می‌گویم پاتریک ویرا. با این حال من زکریا هستم و سعی می کنم بدون پیروی از مدل دقیقی، استایل خودم را داشته باشم. 
من یک هافبک تهاجمی هستم، دوست دارم به تیم کمک کنم تا توپ را بدست بیاورم، اما دوست دارم حمله کنم.  می توانم خودم را به عنوان یک بازیکن کامل توصیف کنم.

پدرم طرفدار یووه بود؛ من یک بازیکن کامل هستم

من اینجا متوقف نمی شوم، من یک مبارز هستم و همیشه می خواهم پیشرفت کنم.  این یک قدم مهم برای من است، اما همیشه می خواهم قوی تر شوم.  من این شانس را دارم که اینجا باشم، این یک قدم رو به جلو است، نه آخرین آن."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋