دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک نام بزرگ از لیست اروپایی بارسا خط خورد (عکس)

دنی آلوز، مدافع برزیلی بارسلونا، از لیست این تیم برای رقابت‌های لیگ اروپا خط خورد.

به گزارش ورزش، بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روزهای تلخ و کابوس‌واری را سپری کرد. آنها به شکل ناباورانه‌ای از مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی اروپا حذف شدند چراکه در گروه خود پایین‌تر از بایرن مونیخ و بنفیکا در رده سوم قرار گرفتند.

با توجه به قرار گرفتن بارسلونا در رتبه سوم گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا این تیم به مسابقات لیگ اروپا راه یافت و بعد از قرعه‌کشی برگزار شده مشخص شد که شاگردان ژاوی باید در مرحله حذفی به مصاف ناپولی بروند که در این فصل روزهای خوبی را با لوسیانو اسپالتی تجربه کرده است.

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی چند خرید مهم داشت و به شکل قابل توجهی تیم خود را تقویت کرد. با این حال با توجه به قوانین موجود در فوتبال اروپا این تیم می توانست تنها نام سه بازیکن جدید خود را به لیست اروپایی اضافه کند. در همین راستا دقایقی پیش لیست بارسا برای مسابقات لیگ اروپا منتشر شد که نکته قابل توجه آن خط خوردن نام دنی‌الوز است. همچنین در این لیست نام سه خرید دیگر بلوگرانا یعنی فران تورس، پیر امریک اوبامیانگ و آداما ترائوره مشاهده می‌شود.

یک نام بزرگ از لیست اروپایی بارسا خط خورد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋