دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمانی ملوان با جنجال داوری در غدیر

لیگ یک/ ویستاتوربین ٠ ملوان بندرانزلی 1؛ قهرمانی ملوان با جنجال داوری در غدیر؛ ملوان که عزم جدی خود برای صعود را جزم کرده، در ثانیه‌های پایانی به یک برد ارزشمند با گلی جنجالی برابر ویستاتوربین دست یافت.

قهرمانی ملوان با جنجال داوری در غدیر


به گزارش ورزش، ملوان که بعد از مدت‌ها حضور در لیگ آزادگان طاقتش برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران طاق شده، در ادامه روند نتیجه‌گیری‌اش در تهران نیز برابر ویستاتوربین به برد دست یافت. آنها در شرایطی که با حضور در استادیوم غدیر به عنوان زمینی که سابقه دو شکست در آن مقابل تیم‌های مختلف را داشت، با نگرانی بزرگی کار را برابر حریف آغاز کردند.

شاگردان میلاد بلادی که علی‌رغم حضور در پایین جدول، نمایشی شایسته مقابل صدرنشین از خود خصوصا در نیمه اول به جا گذاشتند، بار دیگر با بدشانسی بزرگی کار را دنبال کردند. دو موقعیت ایده‌آل آنها در نیمه اول راه به جایی نبرد تا ملوان طبق معمول دیدارهای اخیر خود در این فصل با نمایشی متفاوت ۴۵ دقیقه دوم را استارت بزند. آنها با نمایشی موفق در نیمه دوم بازی را پایاپا کردند تا در قواره صدرنشین ظاهر شوند. با این حال ویستاتوربین با توجه به نیازی که به امتیازات این بازی داشت، بار دیگر چند حمله خطرناک روی دروازه حریف شکل داد که در یکی از جدی‌ترین آنها در موقعیت دو به تک با گلر ملوان، پاس مرتضی حسینی را ارسلان دلاوری نتوانست به گل تبدیل کند و توپ با تکل نجات بخش مدافع ملوان راهی کرنر شد.

در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که ویستاتوربین آخرین شانس‌های خود برای دستیابی به گل را دنبال می‌کرد، ارسال توپ بلند برای ضدحمله ملوانی‌ها با اعلام خطا به سود انزلی‌چی‌ها همراه شد. این خطا که در دقیقه ٩٣ اعلام شد با اعتراض نیمکت نشینان و بازیکنان ویستاتوربین همراه بود اما داور برای آرام کردن جو به دادن اخطار روی آورد.

در شرایطی که هم‌چنان اعتراض نیمکت‌نشینان ویستاتوربین به صحنه خطای عجیبی که اعلام شده بود ادامه داشت، ملوانی‌ها توپ ایستگاهی را ارسال کردند و در گام اول ضربه مهاجم ملوان را عرفان پورحاتمی به شکلی دیدنی از زیر طاق بیرون کشید اما روی ریباند ملوانی‌ها موفق‌تر عمل کردند و به گل برتری و طلایی خود دست یافتند.

بعد از این گل دامنه اعتراض ویستاتوربین افزایش یافت و حبیب مولایی سرپرست این تیم در اعتراضی که به تیم داوری داشت با گفتن هدیه داوری برای گل حریف، از داور کارت قرمز گرفت. لحظاتی بعد هم داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد تا ملوان با این برد صدرنشینی خود را تحکیم بخشد و اوضاع برای ویستاتوربین در پایین جدول نگران‌کننده‌تر شود.

در پایان بازی نیز اعضای کادرفنی و نیمکت‌نشینان ویستاتوربین اعتراض تندی به عملکرد داور و عوامل اجرایی بازی داشتند که در نکته عجیب داور با اعلام این‌که از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردید تا گل نخورید به این درگیری‌ها دامن زد تا با حضور عوامل حراست داوران به سمت رختکن مشایعت شوند.

قهرمانی ملوان با جنجال داوری در غدیر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋