دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد

لئوناردو زیر تیغ تیز انتقادات؛ او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد؛ لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پی اس جی نتوانست فهرست این باشگاه را در ژانویه خلوت کند.

او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد

به گزارش ورزش، به فاصله 13 روز تا بازی پی اس جی برابر رئال، باشگاه پاریسی نتوانست در انتقالات زمستانی خود را تقویت کند و همه چیز به بن بست خورد. پی اس جی قصد جذب تانگوی اندومبله را داشت ولی در نهایت او راهی لیون شد.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی وظیفه داشت که برای فرار از نقض فرپلی مالی، در انتقالات زمستانی بتواند 100 میلیون یورو از واگذاری بازیکنان برای باشگاه کسب درآمد کند اما حتی به این رقم نزدیک هم نشد.

او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد

تنها سرخیو ریکو و رافینیا قرضی با بند خرید راهی مایورکا و سوسیداد شدند و بند خرید قطعی هیچ‌کدام هم بالا نیست.

پی‌اس‌جی هم‌چنین امید داشت تا اریک دینا ابیمبه هافبک جوان خود را نیز به لورکوزن واگذار کند ولی لئوناردو شرط واگذاری را تمدید قرارداد این بازیکن تا 2023 عنوان کرد و اینکه بند خرید او نیز 13 تا 15 میلیون یورو باشد ولی لورکوزن حاضر نشد بیش از 9 میلیون یورو پرداخت کند و خود بازیکن هم از تمدید امتناع کرد.

او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد

روتن کارشناس فوتبال مشهور فرانسوی در انتقاد از سیاست های ورزشی لئوناردو به رادیو مونته کارلو گفت:«پی اس جی می تواند هر اندازه بازیکن که بخواهد، داشته باشد چون مشکل مالی ندارند ولی مشکل واقعی اینجاست که فهرست این تیم دیگر جا ندارد. حتی یک بازیکن هم نمی توانستند جذب کنند. پی اس جی تیمی مجهز است و باید در زمستان بازیکن می فروخت که در این زمینه موفقیتی کسب نکرد.»

او معضل بزرگ PSG است و باید پاسخگو باشد

روتن ادامه داد:« باید برای این مهم یک راه حل پیدا می کردند ولی لئوناردو نتوانست هیچکس را به جدایی متقاعد کند و او الان بزرگترین مشکل پی اس جی از نظر من است. لئوناردو راحت با پول های باشگاه بازیکن می خرد ولی برای فروش بازیکن باید ارتباط مناسبی با دیگر باشگاه ها داشته باشید و لئوناردو اینجا ضعف دارد. او مسئول همه مشکلات بعدی خواهد بود. بازیکنانی هستند که دقایق زیادی به میدان نمی روند ولی ماندنی شدند. مائورو ایکاردی هم خرید اشتباه باشگاه از سوی لئوناردو بود. او باید درس بگیرد و دیگر بازیکنی پرحاشیه مثل ایکاردی را جذب نکند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋