دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هزینه 7 میلیون پوندی انتقال اوبا به بارسا برای آرسنال

هزینه 7 میلیون پوندی انتقال اوبا به بارسا برای آرسنال

باشگاه آرسنال در توافق برای فسخ قرارداد پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم سابق خود، مبلغی را به او پرداخت کرده است.

به گزارش ورزش، اوبامیانگ پس از چند هفته درگیری و پشت سر گذاشتن روزهای سخت در آرسنال بالاخره قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

این بازیکن از نظر انضباطی با میکل آرتتا به مشکل خورده بود و این مربی اسپانیایی دیگر حاضر نبود از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

دستمزد 350 هزار پوند در هفته برای اوبامیانگ باعث شده بود که مدیران آرسنال به شدت به دنبال جدایی این بازیکن باشند و در نهایت هم موافقت کردند که قرارداد او را فسخ کنند تا به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل شود.

تایمز خبر داده که این مهاجم اهل گابن پس از مذاکره با مدیران آرسنال در نهایت به این توافق رسید که با دریافت هفت میلیون یورو، 18 ماه زودتر از موعد مقرر قراردادش با این تیم را فسخ کند تا هر دو طرف به خواسته خود رسیده باشند.

 

هزینه 7 میلیون پوندی انتقال اوبا به بارسا برای آرسنال

 

آخرین حضور اوبامیانگ در ترکیب آرسنال به شکست 1-2 برابر اورتون در تاریخ شش دسامبر برمی‌گردد و پس از آن بود که آرتتا تصمیم گرفت او را از فهرست تیمش کنار بگذارد.

در بیانیه‌ای که باشگاه آرسنال برای اعلام جدایی این بازیکن منتشر کرد آمده:« ما بهترین‌ها را در فصل بعدی زندگی حرفه‌ای اوبا برای او آرزو می‌کنیم و از او برای تمام زحماتی که در این باشگاه کشید سپاسگزار هستیم.»

ژاوی از مدت‌ها قبل از مدیران بارسا خواسته بود که برای تقویت خط حمله این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کنند و پس از عدم توافق با یوونتوس برای جذب آلوارو موراتا، حالا اوبامیانگ قرار است به عنوان یکی از بازیکنان هجومی مدنظر این مربی کاتالان در ترکیب بارسلونا به میدان برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋