دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکبرپور: دوست دارم حداکثر توانایی تیم ملی را ببینم

گروه‌مان سخت نبود؛ اکبرپور: دوست دارم حداکثر توانایی تیم ملی را ببینم؛ علیرضا اکبرپور معتقد است دیدار بعدی تیم ملی مقابل کره بهترین نود دقیقه برای نمایش توانایی شاگردان اسکوچیچ است.

اکبرپور: دوست دارم حداکثر توانایی تیم ملی را ببینم

به گزارش ورزش، پیروزی یک بر صفر ایران مقابل امارات یک بار دیگر فوتبالدوستان را خوشحال کرد علیرضا اکبرپور در این مورد به خبرنگار ما گفت بازی نسبتا آسانی بود. تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و خیالش از این بابت راحت بود به همین‌خاطر راحت بازی کردیم و بچه‌ها توانستند موقعیت‌هایی را ایجاد کنند و در نهایت با پیروزی از زمین بیرون آمدیم.


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به روندی که تیم ملی در چند وقت اخیر طی کرده می‌تواند در جام جهانی هم موفق باشد یا خیر ادامه داد: طبیعتا ما حریفانی که در جام جهانی داریم متفاوت‌تر از امارات، لبنان، سوریه و ... هستند و کار سختی داریم. درست است که رفتن به جام جهانی افتخار است ولی در آنجا باید بیشتر کار و تلاش کنیم. در آن تورنمنت یک اشتباه باعث می‌شود اتفاقی بیفتد که دیگر نتوانیم جبران کنیم و امیدوارم تیم ما به آن شرایطی برسد که در جام جهانی هم بتوانیم از حریفان‌مان نتیجه بگیریم.


اکبرپور در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ملی در بازی با کره محک زده می‌شود گفت: ما در گروهی قرار گرفتیم که آسان است به جز تیم کره که برای ما بازی سختی به‌حساب می‌آید. درست است که ما صعود کردیم و به جام جهانی رفتیم ولی آن بازی برای هر دو تیم حیثیتی است و به یک نوعی یک بازی تمرینی برای جام جهانی به‌شمار می‌رود و عیارمان مشخص خواهد شد؛ باید ببینیم  تیمی که داریم توانایی‌اش چقدر است؟


اکبرپور در پایان در مورد دیدار استقلال و هوادار افزود: فوتبال این‌گونه نیست که ما فکر کنیم هر تیمی مقابل‌مان باشد را شکست خواهیم داد. همه‌چیز به تلاش و زحمت، آماده کردن تیم از نظر روحی و بدنی و دور بودن از حواشی بر می‌گردد. خدا را شکر استقلال در نیم فصل اول قهرمان لیگ شد و اگر بخواهد آخر فصل جام را بالای سر ببرد نباید به‌راحتی امتیاز از دست بدهد؛ باید با تمام وجود به مسابقات برود و امتیازات را بگیرد و اگر امتیاز از  دست بدهد در آینده به مشکل می‌خورد. بازی با تیمی مثل هوادار هم آسان محسوب می‌شود و هم دردسرساز. نباید تیم حریف را دست‌کم بگیریم. استقلال باید سه امتیاز را بگیرد و در کورس قهرمانی بماند و انشاالله جام بیاورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋