دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ولاهوویچ می خواست به فیورنتینا ضربه بزند

ولاهوویچ می‌خواست به فیورنتینا ضربه بزند

روکو کومیسو:؛ ولاهوویچ می‌خواست به فیورنتینا ضربه بزند؛ روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا، به‌شدت از عملکرد دوشان ولاهوویچ و مدیربرنامه او انتقاد کرد.

به گزارش ورزش، ولاهوویچ با امضای قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از فیورنیتنا جدا شده و به یوونتوس ملحق شد.

این انتقال جنجال زیادی را در فوتبال ایتالیا به پا کرد و واکنش‌های شدیدی را از سوی هواداران فیورنتینا به‌همراه داشت.

کومیسو درباره شرایط ایجاد شده پیرامون این انتقال گفت:« من بسیار ناامید شدم. فکر می‌کردم ارزش‌هایم را نشان داده بودم. نمی‌توانم چنین رفتارها و توهین‌هایی که در روزهای اخیر صورت گرفته را بپذیرم. آنها به من اجازه می‌دهند که تصمیماتم برای آینده را نشان دهم.»

 

ولاهوویچ می‌خواست به فیورنتینا ضربه بزند

 

او درباره روابط ولاهوویچ با این باشگاه در هفته‌های اخیر اظهار کرد: «‌پزشکان به من توصیه کردند که در آمریکا بمانم اما من به فلورانس رفتم تا ولاهوویچ را ببینم. مریض‌تر شدم و از او هم بیش از پیش عصبانی شدم. چند مرتبه آخری که ما با هم دیدار کردیم، او حتی به من سلام هم نکرد.»

کومیسو درباره تصمیم این بازیکن صرب برای پیوستن به یووه اضافه کرد:« من سعی کردم قرارداد او را تمدید کنم اما مدیربرنامه‌های او دروغگو و دو رو هستند. جلسه خوبی داشتیم و می‌خواستیم قرارداد امضا کنیم اما آن‌ها به من گفتند که دستمزد 4.5 میلیون یورویی دیگر کافی نیست. آنها به دنبال دستمزد هشت میلیون یورویی بودند.»

رئیس فیورنتینا درباره تلاش این باشگاه برای انتقال ولاهوویچ به لیگ برتر ادامه داد: «مدیران من به انگلیس رفتند و سعی کردند با چند باشگاه لیگ برتری مذاکره کنند اما آنها پاسخ منفی دادند. به نظر می‌رسید که از قبل با یوونتوس به توافق رسیده بودند. هدف او این بود که به‌عنوان بازیکن آزاد به یووه برود و به فیورنتینا ضربه بزند. اتفاقی که بیش از پیش در فوتبال رخ می‌دهد. کاری که امباپه، اینسینیه، دوناروما، کسیه و دیبالا می‌کنند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋