دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به رهبر ارکستر ایران اطمینان کنید (عکس)

اسکوچیچ درحالی که پیش از مسابقه با امارات مورد انتقاد قرار گرفته بود یک برد دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد.

به رهبر ارکستر ایران اطمینان کنید (عکس)

به گزارش ورزش، پیش از شرح دادن قصه انتقادات دیروز به ترکیب ایران، بد نیست دقیقا به هشت ماه گذشته برگردیم. 13 خرداد 1400 روزی که پس از وقفه 15 ماهه مسابقات انتخابی جام جهانی از سرگرفته شده و ایران دیدارهای مرگ و زندگی‌اش را در منامه بحرین آغاز می‌کند. ایران از چهار مسابقه و فقط 6 امتیاز کسب کرده؛ آن هم در گروهی که عراق و بحرین به ترتیب 11 و 9 امتیازی هستند و رقیب اصلی ایران محسوب می‌شوند.

یک ملت کم امید و حتی هوادارانی که بارها کابوس حذف تلخ و ناباورانه ایران از دور دوم انتخابی جام جهانی را در ذهن ساخته‌اند. این تیم چهار دیدار نفسگیر و حساس خود در بحرین را پیروز شد تا بدون اما و اگر به عنوان صدرنشین به دورنهایی این رقابت‌ها صعود کند. 

با وجود اینکه اسکوچیچ از پس ماموریتی سخت برآمد همچنان اعتمادها در فضای هواداری ایران را به طور کامل برای هدایت تیم ملی در دورنهایی کسب نکرده بود اما تیمش با وجود تمام حرف و حدیث‌ها بازی به بازی تیم‌تر شد و فوتبال ایران به پیروزی عادت کرد.

ایران با پیروزی برابر عراق سه بازی مانده به پایان تورنمنت صعود خود را قطعی کرد و در یک بازی تشریفاتی که برای حفظ صدرنشینی بود به مصاف امارات رفت. با اعلام ترکیب ایران به سرعت انتقادهایی در مورد چینش این مربی شکل گرفت. امیدنورافکن در تصمیمی جالب در قلب خط دفاعی قرار داشت و زوج کنعانی‌زادگان شده بود و همین امر سبب تعجب و حتی برخی انتقادات شد.

تیم اسکوچیچ علاوه بر پیروزی برابر امارات، نمایش دفاعی مطلوبی نیز داشت و درحالی که تیمش تقریبا یک نیمه را ده‌نفره بود، موفق به ثبت کلین‌شیت نیز شد. علاوه بر این‌ها نورافکن نیز عملکرد قابل قبولی داشت و نمرات بسیار خوبی از سایت‌های آنالیز دریافت کرد.

به رهبر ارکستر ایران اطمینان کنید (عکس)

امیرحسین خیرخواه عکسی از واکنش اسکوچیچ در یکی از صحنه‌ها ثبت کرده که او را در جایگاه یک رهبر ارکستر تداعی می‌کند. همانطور که تمام شاگردان باید به این رهبر و دستوراتش ایمان داشته باشند، بد نیست اگر تماشاگران نیز به تصمیمات او اعتماد کنند و از بردهای این تیم لذت ببرند.

*نویسنده:حسین بزرگی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋