دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شش و هشت تحت تاثیر کرونا و کارت قرمز

دو بازی با یکی از این دو نفر؛ شش و هشت تحت تاثیر کرونا و کارت قرمز؛ تیم ملی در مصاف با عراق و امارات در حالی برنده شد که برخی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار خود را به خاطر مصدومیت و کرونا در اختیار نداشت.

به گزارش ورزش، این منجر به تغییر شیوه بازی و تغییرزوج سازی در تیم ملی از سوی اسکوچیچ شد. در حالی که در دو بازی قبلی تیم ملی شاهد بازی احمد نورالهی و سعید عزت الهی در جلوی خط دفاعی تیم ملی بودیم اینبار وحید امیری بود که در کنار سعید عزت الهی به میدان آمد و سامان قدوس هم در پست 10 به میدان رفت تا شیوه بازی تیم ملی از 2-4-4 به 1-3-2-4 تغییر کند و مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم به میدان برود. به این خاطر که سردار آزمون هم به دلیل ابتلا به کرونا نه در بازی با عراق در ترکیب تیم ملی به میدان آمد و نه در بازی با امارات. 

احمد نورالهی بازی با عراق را به خاطر مصدومیت جزیی و البته ابتلا به کرونا از دست داد اما در نیمه دوم بازی با امارات زمانی که وارد میدان شد تصور بر این بود که در کنار سعید عزت الهی به جای وحید امیری بازی کند به خصوص که تیم ملی ده نفره شده بود و حریف برای جبران گل خورده صاحب توپ و میدان بود و فشار زیادی را روی دروازه ایران می آورد. اما اسکوچیچ صلاح ندید ترکیب تیم ملی را دفاعی کن دو سعید عزت الهی را بیرون کشید. البته سرمربی تیم ملی برای این تعویض یک دلیل منطقی هم داشت. سعید عزت الهی از داور بازی کارت گرفته بود و هر لحظه ممکن بود کارت زرد دوم را ازداور دریافت کند و از زمین بازی اخراج شود. آن موقع در شرایط 9 نفره حفظ برتری کار سختی بود. 

شش و هشت تحت تاثیر کرونا و کارت قرمز

شش و هشت تحت تاثیر کرونا و کارت قرمز

شش و هشت تحت تاثیر کرونا و کارت قرمز

به واقع بازیکنان شماره 6 و 8 تیم ملی در این دو بازی تحت تاثیر کرونا و مصدومیت و هم چنین کارت قرمز بودند و این موجب شد در مصاف با عراق و امارات در کنار هم بازی نکنند. هر چند این اتفاقات هم دستاوردهای تازه ای برای کادر فنی تیم ملی داشت. اینکه وحید امیری در پست هافبک دفاعی هم می تواند بازیکن موثری برای تیم ملی باشد.

عکس: امیر حسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋