دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محرومیت جهانبخش از بهترین گل های آسیا (عکس)

کاپیتان تیم ملی همانقدر خوب که انتظار داریم؛ محرومیت جهانبخش از بهترین گل‌های آسیا!(عکس)؛ ستاره  تیم ملی ایران در دو بازی متوالی با بدشانسی و درخشش گلرهای حریف نتوانست گل‌های تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش ورزش، علیرضا جهانبخش بازی به بازی کیفیت بالای خود را برای تیم ملی ایران به نمایش می‌گذارد و در کنار نمایش فنی قابل قبولی که دارد، توانسته به معنای یک کاپیتان وظایف خود را در زمین انجام بدهد و با ایجاد همدلی بین بازیکنان، جو خوبی در بین ملی پوشان به وجود بیاورد.

اما جدا از این مسائل، جهانبخش هرچه به جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک می‌شود، به شرایط ایده‌آل خود هم نزدیک شده و نشان داده سیر پیشرفت قابل توجهی دارد و در هر اردوی جدید، توانایی فنی او بالا رفته و در فاز هجومی توانایی بیشتری دارد و موقعیت‌های خطرناکی خلق می‌کند.

محرومیت جهانبخش از بهترین گل‌های آسیا (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران که در دیدار مقابل عراق یک نمایش استثنایی داشت و در کنار یک پاس گل چند ده‌متری و تماشایی به مهدی طارمی، دو موقعیت گلزنی جدی دیگر به وجود آورد، در آن مسابقه دو شوت در چارچوب داشت که درخشش گلر حریف مانع از گلزنی او شد و ارسال‌های او نیز راه به جایی نبرد ولی با این وجود ستاره زمین شد.

جهانبخش امروز هم در جریان دیدار مقابل امارات ۵۲ لمس توپ و ۳۳ پاس با دقت ۵۸ درصدی داشت و در کنار آن با یک پاس کلیدی موقعیت‌سازی کرد و دو برتری در دوئل‌های هوایی ثبت کرد ولی در روزی که می‌توانست یک گل به ثمر رساند و به صدر جدول برترین گلزنان مرحله مقدماتی جام جهانی برسد، مثل بازی با عراق بدشانسی اورد.

محرومیت جهانبخش از بهترین گل‌های آسیا (عکس)

جهانبخش که در دیدار مقابل امارات یک شوت در چارچوب و یک شوت خارج از چارچوب داشت، در دقیقه ۷۲ با فرار سریع از میانه زمین و یک سر توپ، از پشت محوطه جریمه یک شوت روی پای تماشایی زد که دروازه‌بان حریف توپ را از زیر طاق بیرون کشید تا کاپیتان تیم ملی ایران برای دومین بازی پیاپی در زدن یک گل استثنایی ناکام بماند.

با وجود اینکه جهانبخش در گلزنی طی دیدارهای گذشته بدشانس بوده، اما کیفیت او در بردهای متوالی تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی نقش ویژه‌ای داشته که دراگان اسکوچیچ امیدوار است این روند کاپیتان تیمش تداوم داشته باشد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋