دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضایی: می توانستیم گل های بیشتری به امارات بزنیم

قبل از ده نفره شدن روند خوبی داشتیم؛ رضایی: می توانستیم گل های بیشتری به امارات بزنیم؛ مدافع اسبق تیم ملی معتقد است که تیم ملی پیش از ده نفره شدن روند خوبی داشت.

رضایی: می توانستیم گل های بیشتری به امارات بزنیم

به گزارش ورزش، رحمان رضایی، مدافع تیم ملی در جام جهانی 2006 یکی از تماشاگران بازی امشب ایران و امارات بود. او در پایان بازی و گفت و گویی که با خبرنگاران داشت در خصوص عملکرد شاگردان اسکوچیچ تاکید کرد: موقعیت های زیادی حتی در وقت های اضافه داشتیم که می توانستیم به گل های بعدی دست پیدا کنیم. این نشان می دهد که تیم ما از لحاظ فنی و تاکتیکی و انفرادی خیلی بهتر از امارات بود. خدا را شکر که بازی را بردیم. به همه فوتبالدوستان تبریک می گویم و انشالله که در آینده قویتر و بهتر باشیم.

او ادامه داد: موقعی که یازده نفره بودیم روند تیم خوب بود و مشکل آنچنانی نداشتیم. وقتی ده نفره شدیم بچه ها یک مقدار در خط هافبک خسته شده بودند. به خاطر فاصله زیادی که می افتاد و پاس های عمقی که انداخته می شد مجبور بودند که استارت های زیادی بزنند و فاصله زیادی را طی کنند. در همان دقایق پایانی اگر قلی زاده یک مقدار از خودگذشتگی بیشتری نشان می داد هم در آن صحنه راحت تر به گل می رسیدیم و هم خودش در موقعیت بعدی راحت تر گل می زد. 

سرمربی سابق ذوب آهن در خصوص ترکیب خط دفاعی تیم ملی و به زمین آمدن دیرهنگام یزدانی گفت: بالاخره سلیقه بود و بنا به شرایط مسابقه نخواست که زود تعویض کند. 

رضایی با اشاره به تاکتیک های جایگزین تیم ملی با توجه به بستن عمق توسط امارات افزود: در نیمه اول ما دو سانتر کردیم که یکی گل شد. قبل از این سانتر ها بیشتر می خواستیم از عمق به گل برسیم که تیم حریف هم به خوبی روی این قضیه کار کرده بود. در نیمه اول بازیکن شوت زن نداشتیم ولی در نیمه دوم با وجود اینکه ده نفره شدیم، شوت های خوبی زدیم. موقعی که تیم به مشکل می رسد و نمی توانیم با کارهای ترکیبی به دروازه برسیم، شوت زدن می تواند راه حل خوبی باشد. اگر ارسال های بیشتر و حضور به موقعی داشتیم می توانستیم به گل برسیم.

او در واکنش به این سوال که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی جوانان است گفت: خودم هم از این موضوع  خبر ندارم.

رضایی از حل مشکلاتش با ذوب آهن خبر داد و گفت: نشستیم باهم صحبت کردیم و مشکلی که بود در حال حل شدن است. امیدوارم که آنها هم به تعهداتشان عمل کنند. من به ذوب آهن عرق دارم و از این تیم به اروپا رفتم و هیچ گاه نمی خواهم به مشکل بخورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋