دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرانجام دکتر استقلال در لباس تیم ملی (عکس)

ٖستاره آبی‌ها علیه شاگرد سابق برانکو؛ سرانجام دکتر استقلال در لباس تیم ملی (عکس)؛ چشم‌انتظاری مدافع بلندقامت استقلال برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به پایان رسید و او سرانجام توانست برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان برود.

به گزارش ورزش بیش از 2 سال از اولین دعوت سیاوش یزدانی به تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد، رهبر خط دفاعی استقلال در تیرماه 98 بود که توسط مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و بعد از جدایی این سرمربی بلژیکی، همواره در اکثریت اردوها نام یزدانی در جمع دعوت‌شدگان به اردوی ملی بود و اسکوچیچ نام او را در فهرست منتخبان تیم ملی قرار می‌داد.

سرانجام دکتر استقلال در لباس تیم ملی (عکس)

16 بازی ملی پیاپی فرصت بازی به سیاوش یزدانی نمی‌رسید و محرومیت شجاع خلیل‌زاده از مسابقه امروز با تیم ملی امارات باعث شده تا بسیاری تصور کنند که این چشم‌انتظاری برای مدافع بلندقامت آبی‌ها به پایان رسیده و او در اولین تجربه ملی‌اش به صورت فیکس در ترکیب جای خواهد گرفت، اما این‌چنین نشد و اسکوچیچ نورافکن را در قلب خط دفاعی تیم ملی جای داد.

اما مدافع آبی‌ها توانست امشب طلسم‌شکنی کند و سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت تا در دقیقه 83 برای استحکام بیشتر خط دفاعی، یزدانی را به جای میلاد محمدی به میدان بفرستد تا هم او بتواند اولین بازی ملی خود را تجربه کند و هم این‌که پیروزی ارزشمند خانگی مقابل امارات حفظ شود.

سرانجام دکتر استقلال در لباس تیم ملی (عکس)

سیاوش یزدانی که در جمع شاگردان فرهاد مجیدی به «دکتر» معروف است، در 10 دقیقه حضورش در میدان مسابقه ماموریت مهمی داشت و آن‌هم مهار سباستین تاگلیابو بود، مهاجم اصالتاً آرژانتینی که برای تیم ملی امارات بازی می‌کند؛ مهاجمی که در تیم الاتفاق سابقه شاگردی برای برانکو ایوانکوویچ را هم دارد و امشب تلاش زیادی داشت تا بتواند دروازه ایران را باز کند.

یزدانی در حضور کوتاه‌مدت خود در میدان مسابقه در اولین تجربه ملی، نمایش نسبتا خوبی را داشت و در شبِ پایان چشم‌انتظاری‌اش برای به میدان رفتن در ترکیب تیم ملی، توانست 10 دقیقه حضور موفق را در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

سرانجام دکتر استقلال در لباس تیم ملی (عکس)

با اعتماد امشب اسکوچیچ به مدافع استقلال، او حالا با انگیزه مضاعفی به اردوی استقلال باز می‌گردد و ادامه رقابت‌های لیگ برتر را در پیش می‌گیرد تا بتواند برای مسابقه بعدی تیم ملی نیز که فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، مجدد نظر اسکوچیچ را جلب کند و بتواند به تجربیات بازی‌های ملی‌اش بیفزاید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋