دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکوچیچ: از اخراج محرمی و فشار به تیمم خوشحالم

بعد از کارت قرمز بهتر بازی کردیم؛ اسکوچیچ: از اخراج محرمی و فشار به تیمم خوشحالم؛ دراگان اسکوچیچ می‌گوید از تصمیمش برای استفاده از نورافکن در پست دفاع مرکزی رضایت دارد.

اسکوچیچ: از اخراج محرمی و فشار به تیمم خوشحالم

به گزارش ورزش، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از بازی با امارات حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد.

* تحت فشار بودیم اما راضی هستم
اسکوچیچ در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در مورد بازی امروز دو مورد هست که من را راضی نگه می‌دارد؛ یکی نمایش نیمه اول که خیلی خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم کمی تحت‌فشار قرار گرفت و بابت این هم خیلی راضی هستم که وقتی ما تحت فشار بودیم و این فشار را تجربه می‌کردیم توانستیم خطرهای بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم و بابت این دو موضوع بسیار راضی‌ام.

* نورافکن بسیار خوب بازی کرد
او درباره قرار گرفتن نورافکن در ترکیب تیمش توضیح داد: همان‌طور که دیدیم امید نورافکن بهتر بازی کرد و دیدم که تصمیم درستی بود. نیاز داشتیم که راه حل خوبی برای خط دفاعی داشته باشیم و برای همین موضوع امید نورافکن انتخاب من بود و دیدیم که انتخاب درستی هم بود و خیلی هم خوب بازی کرد. شما گفتید این بازی کمتر دارای اهمیت است ولی برای من بسیار پراهمیت بود. گفتید چرا راهکار و بازیکنان جدید را انتخاب نکردید اما من دقیقا همین کار را کردم و امیر نورافکن را در همین پست استفاده کردم.

اسکوچیچ: از اخراج محرمی و فشار به تیمم خوشحالم

* برتری روی هوا را حفظ کردیم 
وی در مورد ورود یزدانی به ترکیب عنوان کرد: زمانی که تیم امارات دست به تعویض زد و بازیکنان بلند قامت را به زمین آورد ما هم واکنش نشان دادیم و دفاع وسط‌های دیگری آوردیم تا برتری‌مان را در توپ‌های بلند حفظ کنیم.

* از مهاجمانم رضایت کامل دارم
سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمان این تیم گفت: ما بازیکنان با کیفیتی در قسمت خط حمله و پیشانی خط هجومی تیم ملی داریم و خیلی طبیعی است که پیش بیاید بازیکنی موقعیتی را از دست بدهد و من جدا از تمام صحبت‌ها به تمام بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم و از مهاجمان تیمم بسیار راضی هستم؛ این موضوعی نیست که الان باعث دغدغه من بشود و به آن بپردازم. همان‌طور که گفتم از بازیکنان هجومی‌ام رضایت کامل دارم و فکر می‌کنم این مشکلی نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋