دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الکاف دوباره زهر خود را ریخت(عکس)

مقابل این داور همیشه باید مراقب بود؛ الکاف دوباره زهر خود را ریخت(عکس)؛ داور عمانی این بار هم خاطره بدی از خود برای ما به جا گذاشت.

به گزارش ورزش، انتخاب احمد الکاف، داور جنجالی عمانی برای بازی ایران و امارات یکی از اتفاقاتی بود که نگرانی فوتبالدوستان ایرانی را به همراه داشت. این داور در حالی برای قضاوت بازی ایران انتخاب شد که هم پرسپولیسی‌ها و هم استقلالی‌ها از او دل خوشی نداشتند.

تیم ملی امشب هشتمین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را مقابل امارات برگزار کرد و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد. ملی‌پوشان کشورمان در حالی این بازی را پیروز شدند که با اخراج صادق محرمی، تقریبا یک نیمه 10نفره بازی کردند.

الکاف دوباره زهر خود را ریخت(عکس)

صادق محرمی که در نیمه اول با کارت زرد الکاف جریمه شده بود، در دقیقه سوم نیمه دوم با یک تکل بازیکن حریف را در میانه میدان سرنگون کرد. در حالی‌که کمتر کسی تصور می‌کرد با توجه به اخطار نیمه اول صادق، داور کارت زرد دوم را به او نشان دهد اما داور بازی بی‌درنگ کارت زرد و سپس قرمز را مقابل چشمان بازیکن تیم ملی قرار داد تا او در حالتی ناباورانه زمین بازی را ترک کند.

قضاوت دیدار پرحاشیه الهلال و پرسپولیس که با تساوی 2 – 2 به پایان رسید و خطایی که بیرون محوطه جریمه از سوی محمد انصاری به‌روی بازیکن الهلال رخ داد و الکاف به سود تیم سعودی اعلام خطای پنالتی کرد به‌همراه عدم اعلام خطای هند پنالتی ماشاریپوف در جریان دیدار استقلال و پاختاکور به سود آبی‌های پایتخت در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا، از قضاوت‌های جنجالی الکاف است که پیش از این او را به داوری نه‌چندان خوش یمن برای تیم‌های ایرانی تبدیل کرده بود.

الکاف دوباره زهر خود را ریخت(عکس)

الکاف دوباره زهر خود را ریخت(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋