دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فن مارویک: مقابل ایران شجاعت نداشتیم

بعد از گل هم به بازی برنگشتیم؛ فن مارویک: مقابل ایران شجاعت نداشتیم؛ سرمربی هلندی می‌گوید که شاگردانش نمایش خوبی مقابل ایران نداشتند.

فن مارویک: مقابل ایران شجاعت نداشتیم

به گزارش ورزش، فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات پس از شکست مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم ولی هم از نتیجه و هم از عملکرد بازیکنانم ناامید شدم. در نیمه اول بچه‌ها شجاعت لازم را نداشتند، کند بودیم و اشتباهات فردی داشتیم. 

او ادامه داد: در نیمه دوم زمان برد تا بتوانیم به بازی برگردیم و نتوانستیم به نتیجه لازم برسیم و حتی نتوانستیم شانس کافی برای گل زدن ایجاد کنیم. ما باختیم. می‌توانستیم بهتر باشیم ولی نشد و نتیجه اصلا امیدوار کننده نبود.

سرمربی امارات با اشاره به غیبت بازیکنانش در بازی با ایران گفت: الان به بازی بعدی فکر نمی‌کنم و برای این بازی هم زمان کافی نداشتیم که تمرکز کافی داشته باشیم. در بازی قبل دو بازیکن‌مان کارت زرد گرفتند و محروم شدند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

فن مارویک در پایان گفت: قطعا شانس‌مان کم شده و در بازی بعد باید ببینیم چه پیش می‌آید و عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋