دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم غیرمنتظره؛ سه خارجی در شهر خودرو

تصمیم غیرمنتظره؛ سه خارجی در شهر خودرو

از بازیکن دورگه استرالیا-سودانی تا بازیکنانی از سودان و کلمبیا؛ تصمیم غیرمنتظره؛ سه خارجی در شهر خودرو!؛ قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر برای تقویت تیم خود به سراغ جذب سه بازیکن خارجی رفته است.

به گزارش ورزش مدیران شهر خودرو نقل و انتقالات زمستانی را پر سر و صدا و فعال آغاز کرده‌اند و در تلاشند تا با جذب حداکثری بازیکن و تقویت تیم‌شان برای نیم‌فصل دوم، نقص‌های فنی نیم‌فصل اول را جبران و با جذب نفرات مدنظر کادرفنی، برای فرار از منطقه سقوط در ادامه فصل تلاش کنند.

بعد از جذب بازیکنانی چون پیام ملکیان، مرتضی سجادی، شاهین بالیجانی و فردین رابط، حالا شهر خودرویی‌ها به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند و داوود سیدعباسی با رصد فیلم چند بازیکن خارجی، 3 نفر را برگزیده و به دنبال جذب آن‌هاست و از باشگاه خواسته تا مقدمات حضور این 3 بازیکن را در ایران فراهم آورند.

باشگاه شهر خودرو نیز طی نامه‌ای به شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان، 3 بازیکن خارجی که قصد جذب آن‌ها را دارد معرفی کرده و از این شورا درخواست مجوز داشته است تا این بازیکنان بتوانند با ورود به ایران، در تست فنی-پزشکی شهر خودرو شرکت کنند و در صورت پذیرش، قرارداد خود را به امضا برسانند.

جکسون مورگان بازیکن 23 ساله دورگه سودانی-استرالیایی یکی از بازیکنانی است که شهر خودرو به دنبال جذب اوست؛ این بازیکن که پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی بوده اما توانایی بازی در پست هافبک میانی و دفاع راست را دارد، بیش از یک دهه در دسته‌های پایین لیگ استرالیا حضور داشته و در فصل گذشته با حضور در لیگ دسته پنجم آلمان، به عضویت تیم دوم مونشن گلادباخ درآمده است.

تیتو اوکلو مهاجم 26 ساله اهل سودان که در حال حاضر در تیم ماهیا کنیا حضور دارد، دیگر بازیکنی است که از سوی شهر خودرو به شورای برون مرزی معرفی شده و قرار است به ایران سفر کند؛ این بازیکن سابقه بازی در جام باشگاه‌های آفریقا و جام کنفدراسیون آفریقا را دارد.

استیون آپونزا سومین بازیکن معرفی شده از سوی باشگاه شهر خودرو است؛ وینگر 26 ساله اهل کشور کلمبیا که شاغل در لیگ دسته دوم پرو بوده و در تیم دپورتیوو کوپسول آخرین حضور او بوده است. آپونزا که توانایی بازی در پست مهاجم هدف را هم دارد، عملکرد خوبی را در 4 فصل گذشته داشته و در 69 مسابقه موفق به ثبت 30 گل و 19 پاس‌گل شده است که آمار جالب‌توجهی به شمار می‌رود.

باید دید بعد از ورود این سه بازیکن، نظر کادرفنی شهر خودرو چه خواهد بود و آیا آن‌ها موفق به امضای قرارداد با تیم مشهدی و حضور در لیگ برتر فوتبال ایران خواهند شد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋