دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مقصد غیر منتظره پیش روی یواخیم لوو

بر اساس ادعای رسانه های ترکیه ای یواخیم لوو در تابستان پیش رو به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه انتخاب خواهد شد.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی یواخیم لوو

به گزارش ورزش، یوواخیم لوو بعد از سپری کردن 15 سال قابل قبول که البته در سال های پایانی چندان شیرین هم سپری نشد، در پایان رقابت های یورو 2020 از تیم ملی آلمان جدا شده و جای خود را به هانسی فلیک داد. این سرمربی آلمانی و باتجربه که بعد از جدایی از مانشافت هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته و در حال حاضر بیکار است.

در این سال‌ها همواره شایعات زیادی در مورد یواخیم لوو مطرح شده است. پیش از این گفته می شد که لوو سرمربی مورد علاقه فلورنتینو پرز برای هدایت رئال مادرید است اما هیچ‌گاه این انتقال نهایی نشد. از طرفی لوو یکی از مربیانی بود که اخیرا نام او در اطراف باشگاه منچستر یونایتد نیز شنیده شده است.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی یواخیم لوو

با وجود مطرح شدن تمامی نام های بزرگ اما به نظر می رسد که یک مقصد غیر منتظره پیش روی سرمربی سابق تیم ملی آلمان است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های ترکیه ای انتظار می‌رود که یواخیم لوو در تابستان پیش رو به عنوان سرمربی جدید باشگاه فنرباغچه انتخاب شود. همچنین در این گزارش ادعا شده که خود این سرمربی آلمانی نیز با حضور روی نیمکت فنرباغچه موافقت کرده و همه‌چیز نهایی شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋