دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عزت اللهی، محروم بزرگ ایران مقابل کره

عزت‌اللهی، محروم بزرگ ایران مقابل کره

با دو اخطاره شدن؛ عزت‌اللهی، محروم بزرگ ایران مقابل کره؛ هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران با دریافت کارت زرد مقابل امارات، دیدار بعدی تیم ملی را از دست داد.

به گزارش ورزش بعد از دریافت کارت زرد در مسابقه دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل عراق، سعید عزت‌اللهی حضور ثابتی در ترکیب تیم ملی داشت و در 5 بازی پیاپی توانسته بود بدون دریافت کارت زرد از زمین مسابقه خارج شود تا از کمین محرومیت فرار کند.

اما در جدال امشب تیم‌های ملی ایران و امارات، عزت‌اللهی در دقیقه 23 با خطا روی هافبک میانی اماراتی‌ها از داور عمانی مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا دو اخطاره شود و دیدار بعدی تیم ملی را از دست بدهد.

تیم ملی فوتبال ایران در نهمین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و در شرایطی‌که صعود به جام جهانی قطعی شده، 4 فروردین 1401 در سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود و سعید عزت‌اللهی در این مسابقه حیثیتی غایب خواهد بود.

عزت‌اللهی، محروم بزرگ ایران مقابل کره

باید دید انتخاب اسکوچیچ برای جانشینی عزت‌اللهی چه کسی خواهد بود و سرمربی کروات تیم ملی از کدام بازیکن به جای سعید عزت‌اللهی در ترکیب مقابل کره جنوبی استفاده می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋