دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سکوتی که شکست؛ حمله تند رونالدو به هم تیمی سابق

سکوتی که شکست؛ حمله تند رونالدو به هم‌تیمی سابق

رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، صحبت های عجیب را در مورد روماریو مطرح کرد.

به گزارش ورزش، از رونالدو نازاریو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یاد می‌شود. او در ترکیب تیم‌هایی نظیر بارسلونا، اینتر و رئال مادرید نمایش‌های درخشانی از خود ارائه داد و با تیم ملی برزیل نیز دو بار به فینال جام جهانی رسید. او همچنین با برزیل قهرمان جام جهانی شد؛ جایی که رونالدو دو گل در بازی فینال مقابل آلمان به ثمر رساند و آقای گل رقابت‌ها نیز لقب گرفت.

رونالدو حالا در مصاحبه ای صحبت های عجیبی را در مورد هم تیمی سابق خود یعنی روماریو مطرح کرده است. او گفت: "من از روماریو و ببتو چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنها الهام‌بخش من بودند حتی اگر روماریو یک لعنتی بود. او بازیکنان جوان را مجبور می‌کرد که کفش هایش را تمیز کنند و برای او قهوه بیاورند.

سکوتی که شکست؛ حمله تند رونالدو به هم‌تیمی سابق

چند سال بعد، در سال 1997 من بازیکن مهمی بودم.  من قبلاً توپ طلا را برده بودم و در طول تمرین برای کوپا آمریکا، روماریو ناگهان به من گفت آماده شو، امشب بیرون می رویم، نگران نباش. او نردبانی را برای بالا رفتن از دیوار هتل آماده کرده بود و یک تاکسی در آن طرف منتظر ما بود. ما ساعت 5 صبح برگشتیم و روز بعد در تمرین خسته بودم. بعدا فهمیدم که روماریو عمدا این کار را کرد تا من را خسته کند و جایگاهم را در ترکیب اصلی به دست آورد."

رونالدو درباره لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و تفاوت نسل فعلی فوتبال با آنها گفت: "مسی بسیار فوق العاده و بازیکن قدرتمند و تکنیکی است. او می خواهد در هر بازی گلزنی کند.  نیمار بازیکن برتر دیگری است.  امیدوارم او بتواند با برزیل چیزی به دست آورد، اما او به دلیل زندگی خصوصی اش مورد انتقاد قرار گرفته است. با این وجود، این نسل از فوتبالیست‌ها بهتر از ما خارج از زمین هستند. آنها خوب غذا می خورند و زیاد می خوابند. برای ما برعکس بود."

سکوتی که شکست؛ حمله تند رونالدو به هم‌تیمی سابق

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋