دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاب ویژه نکونام با مردان اسکوچیچ(عکس)

کاپیتان اسبق تیم ملی در آستانه بازی برابر امارات دیداری ویژه با شاگردان دراگان اسکوچیچ داشت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ورزش، یکی از باسابقه‌ترین کاپیتان‌های تیم ملی که اکنون در پایان دوره بازی ماجراجویی جدیدی را در دوران مربیگری استارت زده و با یک صعود به لیگ برتر (نساجی مازندران) و یک قهرمانی جام حذفی (فولاد خوزستان) نشان داده که در این بخش نیز با انگیزه خاصی حضور یافته، امروز دیدار ویژه با بازیکنان تیم ملی داشت.

نکونام که در اردوی فولاد خوزستان برای دیدار سوپرکاپ حضور دارد و شاگردانش را برای تقابل با پرسپولیس آماده می‌کند، پیش از دیدار ایران و امارات با بازیکنان تیم ملی دیدار کرد. در این دیدار سرمربی کنونی فولاد خوزستان عکس ویژه‌ای هم به یادگار ثبت کرد و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی صعود به مرحله بعدی جام جهانی را نیز داشته است.

نکونام که تجربه دو حضور در جام جهانی (2006 آلمان، 2014 برزیل) را در کارنامه دارد، در این تصویر در کنار محمد علوی و حسین کعبی از اعضای کادرفنی تیمش که آنها نیز تجربه حضور در جام جهانی را دارند به‌همراه ملی‌پوشان کنونی حضور یافته است. مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش از اعضای کنونی تیم ملی در این تصویر هستند. نکونام با اشاره به تجربه حضور این جمع در جام جهانی و ادوار مختلف آن، برای طارمی، جهانبخش و انصاری‌فرد آرزوی موفقیت در جام جهانی با صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را کرده است.

قاب ویژه نکونام با مردان اسکوچیچ(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋