دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستمزد 50 میلیونی و توافق رئال با امباپه تکذیب شد

ادعای جوزپ پدررول؛ دستمزد 50 میلیونی و توافق رئال با امباپه تکذیب شد؛ بر خلاف ادعای دیروز نشریه بیلد، رئال و کیلیان امباپه هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

دستمزد 50 میلیونی و توافق رئال با امباپه تکذیب شد

به گزارش ورزش، قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پی‌اس‌جی حاضر به پذیرش آن نشد و معتقد بود که می‌تواند این بازیکن فرانسوی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

 

 

دستمزد 50 میلیونی و توافق رئال با امباپه تکذیب شد

 

 

اتفاقی که تا امروز رخ نداده و حالا در فاصله کمتر از 6ماه تا پایان مهلت قانونی قراردادش، امباپه می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

روز گذشته نشر‌یه معتبر بیلد آلمان ادعا کرد که رئال با امباپه بر سر قراردادی 5 ساله و دستمزد 50 میلیون یورو ناخالص به توافق نهایی رسیده است. دستمزدی که البته با کسر مالیات تقریبا نصف خواهد شد.

 

 

دستمزد 50 میلیونی و توافق رئال با امباپه تکذیب شد

 

 

در واکنش به این خبر جوزپ پدررول مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو ادعا کرد که هنور هیچ توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است. هیچ پیش قراردادی امضا نشده ولی رئال اطمینان دارد که کیلیان امباپه را برای فصل بعد در اختیار خواهد داشت. در واقع تمام توافقات صورت گرفته شفاهی بوده و تا قبل از بازی برگشت رئال و پی‌اس‌جی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ مذاکره جدیدی بین دو طرف صورت نخواهد گرفت. هم‌چنین رئال تحت هیچ شرایطی دستمزد 50 میلیون یورویی به امباپه پرداخت نخواهد کرد.

برنامه سران رئال این است که ماه می یا ژوئن به پی‌اس‌جی اطلاع بدهند، با کیلیان امباپه مذاکرات را شروع کرده‌اند و با وی قرارداد خواهند بست. امباپه تا 31 ژوئن با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و رئال طبق قوانین یوفا موظف است که پیش از شروع مذاکره، به پی‌اس‌جی اطلاع بدهد، هرچند که نیازی به کسب اجازه نخواهد داشت.

پدررول هم‌چنین عنوان کرد که رئال مادرید فعلا برنامه‌ای برای مذاکره با ارلینگ هالند ندارد و ترجیح می‌دهد ستاره نروژی یک فصل دیگر نیز در دورتموند بماند و تابستان 2023 برای جذبش اقدام کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋