دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجدید خاطره ستاره های آنروز و دیروز پرسپولیس (عکس)

سروش، ترابی، امیری، احمد نور و کنعانی‌زادگان؛ تجدید خاطره ستاره‌های آنروز و دیروز پرسپولیس (عکس)؛ بازیکنان حال حاضر پرسپولیس برخورد گرمی با هم‌بازیان خود در سالیان گذشته در اردوی ملی داشته‌اند.

به گزارش ورزش آن‌چه در کنار موفقیت‌ها و نتایج به‌دست آمده برای تیم ملی بسیار مورد توجه قرار گرفته، همدلی و اتحاد موجود در میان ملی‌پوشان است؛ به‌ویژه بازیکنانی که سابقه هم‌بازی بودن در کنار یکدیگر را دارند و این مسئله میان پرسپولیسی‌های سابق مشهود است.

از جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس چهره‌هایی چون وحید امیری و مهدی ترابی در اردوی ملی حاضر هستند و امیری جزو چهره‌های ثابت ترکیب تیم ملی با نظر اسکوچیچ است و ترابی نیز چشم‌انتظار اعتماد سرمربی کروات تا بتواند به مانند عرصه باشگاهی در لباس ملی هم بدرخشد.

تجدید خاطره ستاره‌های آنروز و دیروز پرسپولیس (عکس)

در کنار امیری و ترابی، بازیکنانی چون احمد نوراللهی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده هم پرسپولیسی‌های سابق شاغل در اردوی ملی هستند و رفاقت گرم و صمیمی میان سرخ‌پوشان سابق و فعلی در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ دیده می‌شود.

تجدید خاطره ستاره‌های آنروز و دیروز پرسپولیس (عکس)

بازیکنانی که اغلب در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند و بازیکنانی مثل مهدی ترابی و سروش رفیعی هم چشم‌انتظار اعتماد سرمربی تیم ملی هستند تا بتوانند در لباس ملی در مقابل رقبا به میدان بروند.

تجدید خاطره ستاره‌های آنروز و دیروز پرسپولیس (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋