دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زکریا: یوونتوس حالا بازیکن جنگنده ای دارد

زکریا: یوونتوس حالا بازیکن جنگنده‌ای دارد

دنیس زکریا، بازیکنان جدید یوونتوس، به هواداران این تیم وعده داد که با تمام وجود برای این تیم می‌جنگد.

به گزارش ورزش، زکریا شب گذشته با امضای قراردادی 4.5 ساله از بروسیا مونشن گلادباخ جدا شده و به یوونتوس پیوست تا دوران جدیدی را در فوتبالش آغاز کند.

زکریا پس از امضای قرارداد با یوونتوس در گفت‌وگو با تلویزیون رسمی این باشگاه اظهار کرد:« پیوستن به یوونتوس اتفاقی استثنایی برای من بوده است. هنوز کمی زمان می‌برد تا آن را باور کنم. اینجا باشگاه بزرگی است و من بسیار افتخار می‌کنم که عضوی از آن هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا سهم خودم را ایفا کنم. می‌توانم در بازیابی توپ‌ها کمک کنم و این یکی از ویژگی‌های من است.»

 

زکریا: یوونتوس حالا بازیکن جنگنده‌ای دارد

 

این هافبک سوییسی درباره ویژگی‌هایی که به یوونتوس اضافه خواهد کرد گفت:« می‌توانم با روحیه و ذهنیت پیروزی در هر بازی به تیم کمک کنم، در عین حال می‌دانم که چنین روحیه‌ای همین حالا هم در بین بازیکنان یوونتوس وجود دارد. می‌خواهم تمام انرژی‌ام را در اختیار تیم قرار دهم تا بتوانیم نتایج مهمی در کنار هم بگیریم.»

زکریا در پیامی خطاب به هواداران بیانکونری اضافه کرد: «‌می‌خواهم خطاب به هواداران یوونتوس بگویم که بازیکن جنگنده جدیدی در این تیم حضور دارد که تمام تلاشش را برای کمک به این تیم و حضور آن در بالاترین رده‌ها به‌کار خواهد گرفت. من می‌خواهم جام‌های زیادی در یوونتوس فتح کنم، می‌خواهم رشد کنم و هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم این اتفاق از بازی بعدی شروع شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋