دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روزنامه اماراتی: روحیه بالای الابیض برابر ایران

یک روزنامه اماراتی از روحیه بالای بازیکنان این تیم برای کسب امتیاز در دیدار امروز برابر ایران خبر داد.

به گزارش ورزش، تیم‌های ملی ایران و امارات امروز در دور هشتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم می‌روند. صعود شاگردان اسکوچیچ به رقابت‌های جام جهانی قطعی شده و امارات نیز در پی حفظ رتبه سوم و حضور در دیدار پلی‌آف است.

روزنامه البیان امارات در گزارشی به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی این کشور پرداخته و نوشته است: تیم ملی فوتبال کشورمان از دور هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی ایران می‌رود. بازیکنان با اعتماد به نفس و روحیه بالا، با آرزوی کسب امتیاز و تثبیت رتبه سوم وارد زمین مسابقه می‌شوند.

روحیه جنگندگی و انگیزه بازیکنان برای کسب نتیجه مثبت مهم‌ترین سلاح این تیم برای ادامه روند پیروزی‌های خود پس از برتری مقابل لبنان و سوریه است. تیم ملی ایران با کسب 19 امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد و امارات نیز با 9 امتیاز سوم است.

روزنامه اماراتی: روحیه بالای الابیض برابر ایران

کادر فنی تیم ملی کشورمان به سرپرستی فن مارویک هلندی در تمرینات اخیر، تمرکز خود را بر روی جنبه‌های فیزیکی و فنی و اصلاح نقاط ضعف و مواردی هم‌چون اینکه ایران تیم قدرتمندی است و در زمین خود و بین هوادارانش بازی می‌کند، متمرکز کرده است.

شیخ رشید بن حمید النعیمی، رئیس فدراسیون فوتبال، در جریان حضور در آخرین تمرین تیم قبل از سفر به تهران، از بازیکنان خواست که به‌صورت متفاوتی در زمین مسابقه حاضر شوند و با کسب نتیجه مثبت به امارات برگردند.

فن مارویک نیز به اهمیت بازی امروز اشاره و خاطرنشان کرد: الابیض (لقب تیم ملی امارات) برای صعود به جام جهانی ملزم به کسب نتایج مثبت در دیدار با ایران است که باعث ارتقای جایگاهش در جدول رده بندی می‌شود.

وی بیان کرد: به همه عوامل تیم اعتماد زیادی داریم و مایل بودیم علاوه بر رفع آسیب دیدگی مصدومان، شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کنیم و تیم با وجود قدرت رقیب، به دنبال کسب نتیجه مثبت است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋