دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک بیرانوند نوجوان در نقش علیرضا بیرانوند (عکس)

فیلم سینمایی بیرو روز گذشته اولین اکران خود را در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش «بیرو» یک فیلم داستانی است که دوره نوجوانی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی را به نمایش می‎گذارد، دورانی که از شروع فوتبال توسط این بازیکن تا تثبیتش به عنوان یک گلر آینده‌دار را در باشگاه نفت در بر می‌گیرد.

در این مدت کارگردان این اثر مرتضی‌علی عباس‌میرزایی تلاش کرده با به تصویر کشیدن این برهه، سختی‌هایی که دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران پشت سر گذاشته را به نمایش بگذارد.

مهم‌ترین ویژگی فیلم، معرفی یک چهره جوان در نقش علیرضا بیرانوند است که شباهت غیرقابل انکاری با بیرانوندِ اصلی دارد؛ حسین بیرانوند همتای فعلی علیرضا که کشف کارگردان از بین متقاضیان انجام این نقش بوده، در این فیلم نوجوانی بیرانوند را بازی می‌کند و در برخی از پلان‌های فیلم به خصوص در استایل دروازه‌بانی به طرز عجیبی با بیرانوندِ اصلی مو نمی‌زند.

یک بیرانوند نوجوان در نقش علیرضا بیرانوند (عکس)

شکل خروج‌ها و شیرجه‌ها و پرتاب‌هایی که حسین بیرانوند در این فیلم به نمایش گذاشته کاملاً مشابه آن‌چیزی است که بیرانوند در دوران نوجوانی و جوانی انجام داده و هنوز آن را در فوتبال خود دارد؛ حسین بیرانوند که روز گذشته برای اولین‌بار در میان خبرنگاران و اهالی سینما حاضر شده بود، شب گذشته و در اولین ساعات امروز نیز در برنامه هفت حضور پیدا کرد تا پاسخگوی سوالات مجری باشد.

تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به نشست‌های خبری روز گذشته فیلم «بیرو» است که یک بیرانوند جدید را به نمایش می‌گذارد؛ حسین که نمی‌دانیم قصد دارد دروازه‌بانی کند یا بازیگری را ادامه دهد.

یک بیرانوند نوجوان در نقش علیرضا بیرانوند (عکس)

یک بیرانوند نوجوان در نقش علیرضا بیرانوند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋