دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلانتری و فجر سپاسی فعلا ادامه می دهند

کلانتری و فجر سپاسی فعلا ادامه می‌دهند

فرصت ۴ هفته‌ای مدیران باشگاه شیرازی به سرمربی؛ کلانتری و فجر سپاسی فعلا ادامه می‌دهند؛ مدیران باشگاه فجر سپاسی در این مقطع تصمیم به ادامه همکاری با سرمربی خود گرفته‌اند.

به گزارش ورزش، مسابقات لیگ برتر در حالی به نیمه راه خود رسید که نتایج ضعیف تنها نماینده استان فارس از یک سو و انتقادات شدید کارشناسان و هواداران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از عملکرد سرمربی این تیم از سویی دیگر بازار شایعات درخصوص احتمال  برکناری کلانتری را داغ‌تر از همیشه کرده بود.

در شرایطی که رسانه‌ای شدن اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی تیم فجر شهیدسپاسی احتمال تغییر در کادر فنی این تیم را بیش از هر زمانی در ۱۶-۱۵ هفته گذشته تقویت کرده بود، حالا و بر اساس اخبار منتشرشده از تصمیمات مدیران این باشگاه نظامی، صحبت از برخاستن دود سفید از اردوگاه تیم فجر شهید سپاسی می‌شود.

هفته گذشته بود که مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی سکوت چند هفته‌ای خود را شکست و در موضع‌گیری انتقادی در قبال علی کلانتری گفت: «کلانتری باید نسبت به عملکرد ضعیف تیمش در هیات مدیره پاسخگو باشد.»

رسول فلاح که تا پیش از این ترجیح می‌داد با عدم انتقاد علنی از سرمربی تیمش آرامش ظاهری این تیم را برهم نزد، گویی کاسه صبرش لبریز شده و پس از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه تمام خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم، گفت: «همه خواسته‌های سرمربی تیم اعم از بازیکنان و امکاناتی که می‌خواست فراهم شد. از نظر مالی به همه تعهدات هم عمل کردیم و درست است کمبودهایی هم داریم، اما از نظر باشگاه‌داری کار خودمان را انجام دادیم»

او از کلانتری خواست تا توپ را در میدان باشگاه نیندازد و اگر نتایج خوبی از نظر فنی رقم نمی‌خورد، کلانتری بدون ارتباط دادن آن  به باشگاه به دنبال راه حلی برای برون رفت فجر از بن بست فنی و تاکتیکی باشد!

انتقاد فلاح از کلانتری و تاکید بر لزوم پاسخگویی سرمربی فجر به هیات مدیره باشگاه درخصوص کسب نتایج ضعیف تیمش درحالی رسانه‌ای شد که پیش از این، شائبه‌تی بوجود آمده بود که این سرمربی با نادیده گرفتن نقش مدیرعامل باشگاه، ارتباطی مستقیم با مسؤولان رده بالای باشگاه فجر شهید سپاسی برقرار کرده است! ارتباطی که موجب شده حرف مدیرعامل هم دیگر خریداری نداشته باشد و کلانتری با داشتن حاشیه امن به کار خودش ادامه دهد!

موضع گیری علنی  رسول فلاح علیه کلانتری موجب شد تا خیلی‌ها به این باور برسند که او با چراغ سبز مسؤولان باشگاه مهر سکوتش را شکسته و تلاش دارد تا قبل از جدی شدن تراژدی سقوط فجر، علاج واقعه را پیش از وقوع کند.

اما حالا و بر اساس اخبار منتشر شده مبنی بر اتخاذ یک تصمیم‌گیری پر ریسک توسط مدیران فجر شهید سپاسی، قرار است به سرمربی این تیم تا ۴ هفته آینده فرصت داده شود؛ فرصتی که ظاهرا همراه با حضور چند بازیکن مورد علاقه کلانتری در تیم فجر شهید سپاسی خواهد بود.

باید منتظر نشست و دید آیا کلانتری می تواند با کسب امتیاز از ۴ بازی پیش رو ضمن بهبود جایگاه فجر در جدول رده‌بندی لیگ برتر، جایگاه خودش را نیز در این تیم تثبیت کند یا خیر؟ انتظاری که هرچه برای هواداران این تیم بلند و طاقت فرساست، برای کلانتری کوتاه است!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋