دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطع همکاری نایکی با مهاجم مغضوب منچستریونایتد

قطع همکاری نایکی با مهاجم مغضوب منچستریونایتد

شرکت نایکی اعلام کرد که همکاری‌اش با میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد، را به صورت موقت به حالت تعلیق درمی‌آورد.

به گزارش ورزش، گرینوود روز گذشته به اتهام ضرب و شتم و همچنین تجاوز به هریت رابسون، نامزدش، از سوی پلیس منچستر بازداشت شد.

این دختر 18 ساله روز گذشته تصاویر از بدن کبود و زخمی خود در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشت و مدعی شد که از سوی این بازیکن یونایتد مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته است.

انتشار این تصاویر واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت و با این که پدر رابسون مدعی شد که تلفن همراه دخترش هک شده بوده و او تصمیمی برای انتشار این تصاویر نداشته اما پلیس وارد ماجرا شد و گرینوود را برای بازجویی‌های بیشتر بازداشت کرد.

 

قطع همکاری نایکی با مهاجم مغضوب منچستریونایتد

 

حالا شرکت نایکی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان البسه ورزشی در جهان است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنها از این اتفاق عمیقا نگران و متاسف هستند و ارتباطی که با گرینوود داشتند را به حالت تعلیق درمی‌آورند.

در این بیانیه آمده:« ما رابطه‌مان با میسون گرینوود را متوقف می‌کنیم. عمیقا از اتهامات مطرح شده متاسف و نگران هستیم و به دقت این شرایط و موقعیت را مدنظر خواهیم داشت.»

باشگاه منچستریونایتد نیز پیش از این با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از اتهامات مطرح شده آگاه است و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش هیچ نوعی از خشونت نخواهد بود.

بسیاری از هم تیمی‌های گرینوود مانند کریستیانو رونالدو نیز امروز از دنبال کردن این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی دست برداشتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋