دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جهانبخش می خواهد بهترین گلزن شود(عکس)

جهانبخش می‌خواهد بهترین گلزن شود(عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران در تلاش برای بهبود آمار گل‌های خود در مرحله مقدماتی جام جهانی است.

به گزارش ورزش، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی موفق به گلزنی مقابل سوریه، عراق و کره جنوبی شد، در سه دیدار گذشته تیم ملی ایران نتوانسته این روند را ادامه بدهد ولی با این وجود تلاش زیادی انجام داده تا آمار گل‌های خود را بیشتر کند، اما در باز کردن دروازه حریفان بدشانس بوده است.

کاپیتان تیم ملی که یکی از بهترین نمایش‌های خود با پیراهن ایران را در بازی گذشته مقابل عراق انجام داد و با وجود اینکه یک پاس گل تماشایی داد، در شوت‌زنی و ایجاد موقعیت پرتلاش کار کرد که دروازه‌بان حریف اجازه نداد دو شوت در چارچوب و پاس‌های او بیشتر از یک گل به همراه داشته باشد.

جهانبخش همانند مهدی طارمی سه گل در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به ثمر رسانده و تنها یک گل با وو لی، مهاجم تیم ملی چین فاصله دارد که امیدوار است در مسابقه فردا مقابل امارات دوباره در ترکیب قرار بگیرد و آمار گل‌های خود را بهتر کند.

در صورتی که اسکوچیچ در مسابقه فردا مقابل امارات تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی ایران به وجود نیاورد، جهانبخش و طارمی این فرصت را دارند تا با زدن یکی، دو گل دیگر به صدر جدول گلزنان مرحله انتخابی جام جهانی برسند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

جهانبخش می‌خواهد بهترین گلزن شود(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋