دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شریفات به خانه اول برنمی گردد (عکس)

هافبک راست آلومینیوم دوباره در تمرینات این تیم حاضر شد.

به گزارش ورزش، نمایش خوبی که شاگردان رسول خطیبی در نیم‌فصل اول لیگ برتر داشتند و هم‌اکنون جزو پنج تیم بالای جدول هستند، موجب شده تا مورد توجه دیگر باشگاه‌ها قرار بگیرند و با پیشنهاداتی مواجه شوند که اسماعیل شریفات یکی از آنها بود.

هافبک پیشین استقلال که طی یک سال و نیم اخیر شرایط بهتری نسبت به همیشه در آلومینیوم اراک تجربه کرده و به نوعی حتی آماده‌تر از دوران جوانی‌اش نشان می‌دهد، در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد فولاد خوزستان مواجه شد ولی بخاطر مخالفت اراکی‌ها در جمع شاگردان خطیبی ماند.

شریفات که در دور رفت لیگ برتر توانست سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، کارش در فوتبال حرفه‌ای را با فولاد خوزستان که تیم استانش است، آغاز کرد ولی این شانس را به دست نیاورد تا در ۳۳ سالگی دوباره به این باشگاه برگردد و حالا با انگیزه مضاعفی به تمرینات آلومینیوم بازگشته است.

این بازیکن پس از منتفی شدن جدایی‌اش از آلومینیوم، دوباره کارش را در جمع اراکی‌ها از سر گرفته و امیدوار است نمایش خوب خود را در ادامه فصل هم تکرار کند و از دیدار هفته هفدهم که باید مقابل فولاد قرار بگیرد، عملکرد موثری داشته باشد و همچنان روی بورس بماند.


عکس: محمد عباسی

شریفات به خانه اول برنمی‌گردد (عکس)

شریفات به خانه اول برنمی‌گردد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋