دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لبخند کاوه، شاید به بازی ملی(عکس)

خط حمله تیم ملی مدعیان زیادی دارد و در این بین رضایی امیدوار است فرصت بازی به او هم برسد.

به گزارش ورزش، تیم ملی ایران در شرایطی فردا مقابل امارات قرار می‌گیرد که با توجه به قطعی شدن صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ ، ممکن است دراگان اسکوچیچ تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود بیاورد و نفراتی که کمتر در دیدارهای قبل و به‌ویژه مسابقه با عراق استفاده شدند، فرصت حضور در زمین را به دست بیاورند.

کاوه رضایی که در ۱۳ مسابقه فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک موفق به گلزنی برای لوون نشده و تنها یک پاس گل داده، در تمرینات یک هفته اخیر تیم ملی ایران با روحیه مضاعفی کار کرده و به‌صورت جدی تمرین کرده که حالا امیدوار است شانس بازی هم پیدا کند.

این مهاجم که در چهار مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی جزو فهرست نبود و در سه مسابقه اخیر ایران روی نیمکت نشست، در تمرین امروز تیم ملی با لبخند و روحیه بالا کارش را انجام داده و تلاش کرده تا نظر اسکوچیچ را جلب کند تا بتواند حضور ثابت یا تعویضی در بازی سه‌شنبه شب مقابل امارات داشته باشد.

کاوه رضایی آخرین گل ملی خود را در حضور تعویضی مقابل کامبوج به ثمر رساند و پس از آن هم فقط یکبار در هفته دهم مرحله نخست مقدماتی مقابل عراق در لحظات پایانی به میدان رفت.


عکس: امیرحسین خیرخواه

لبخند کاوه، شاید به بازی ملی(عکس)

لبخند کاوه، شاید به بازی ملی(عکس)

لبخند کاوه، شاید به بازی ملی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋