دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوشحالی هوادارن یووه؛ هافبک ولزی در ایتالیا ترند شد

به نظر می‌رسد که هواداران یوونتوس از جدایی آرون رمزی و انتقال احتمالی این بازیکن به رنجرز اسکاتلند بسیار خوشحال هستند.

خوشحالی‌هوادارن یووه؛ هافبک‌ولزی در ایتالیا ترند شد

به گزارش ورزش، به نظر می رسد اکثر هواداران یوونتوس از اینکه آرون رمزی در آستانه پیوستن به رنجرز است خوشحال هستند و هزاران پیام را در شبکه های اجتماعی برای خداحافظی با ستاره سابق آرسنال به اشتراک گذاشته اند.

ملی پوش ولزی در سال 2019 با انتقالی رایگان از جمع توپچی ها جدا شد و به یوونتوس پیوست، اما در طول مدت حضورش در تورین نتوانسته انتظارات را برآورده کند. رمزی دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و در طول این فصل چندین بار از کادر پزشکی یوونتوس شکایت کرده است.

خوشحالی‌هوادارن یووه؛ هافبک‌ولزی در ایتالیا ترند شد

بازیکن 31 ساله در 70 بازی با بیانکونری 6 گل به ثمر رسانده است، اما در این فصل تنها 5 بازی زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری انجام داده است که تنها یک بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است. او یکی از پردرآمدترین بازیکنان یوونتوس با دستمزد هفت میلیون یورو در سال است و رنجرز تنها بخشی از دستمزد او را تا پایان فصل پرداخت خواهد کرد.

با این وجود، اکثر هواداران یوونتوس از انتقال این هافبک ولزی به اسکاتلند خوشحال هستند و در شبکه های اجتماعی به جدایی قریب الوقوع او واکنش نشان دادند. رمزی با نزدیک به 6000 توییت در چند ساعت گذشته در ایتالیا ترند شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋