دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکوچیچ: برای برد مقابل امارات بازی می کنیم

کار را یکسره کردیم اما...؛ اسکوچیچ: برای برد مقابل امارات بازی می‌کنیم؛ سرمربی تیم ملی می‌گوید باوجود صعود تیمش به جام جهانی، با تمام توان مقابل امارات حاضر خواهد شد.

اسکوچیچ: برای برد مقابل امارات بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد که دو بازیکن تیم ملی شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

* بازیکنان ما نماینده کشور ایران هستند


وی درباره صعود تیمش و تشریفاتی بودن بازی فردا گفت: همانطور که می‌دانید صعود به جام جهانی را در دیدار با عراق یکسره کردیم و کار تمام شده ولی امیدوارم بازیکنانم متوجه این نکته باشند که در هر بازی نماینده کشورشان هستند و باید با تمام وجود پای به میدان بگذارند و انتظار دارم فردا هم مقابل عراق قوی ظاهر شوند و بازی خوبی را از خودشان نشان بدهند.

* شجاع محروم است و بیرانوند کرونا گرفته


او در مورد حریف ایران یعنی امارات اظهار داشت: امارات تیم خوبی است و سابقه بازی جلوی این تیم را داریم و انتظار بازی سختی را داریم. امیدوارم فردا تمام توانمان را بگذاریم تا دوباره مردم ایران را خوشحال کنیم.  فردا دو بازیکن غایب داریم و شجاع خلیل زاده به دلیل دو کارته بودن و علیرضا بیرانوند را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. باید اضافه کنم که 5 بازیکن هم از قبل در فهرست غایبان داریم و این دو نفر هم اضافه می‌شوند.

* رقابت بین گلرهای تیم ملی بسیار دوستانه است


سرمربی تیم ملی درباره وضعیت خط دروازه تیم ملی عنوان کرد: علیرضا بیرانوند نه فقط 5-6 سال گذشته بلکه در تیم تحت هدایت من علیرضا تعداد بازی از بازی را به عنوان گلر فیکس آغاز کرده اما موضوع این است که در هر برهه و زمان، هر دروازه‌بانی که در بهترین شرایط و آرمانی ترین شرایط باشند، در درون دروازه قرار خواهند گرفت. باید بگویم دردسر شیرینی است و هر کدام از دروازه بانان ما که در درون دروازه باشند من خیالم راحت است و می‌دانم رقابت بسیار دوستانه بین آنها وجود دارد.

* با جدیت کامل وارد این بازی خواهیم شد


اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، میدان خواهد داد یا خیر؟ اظهار داشت: ما هر زمانی که به عنوان نماینده کشور بازی می‌کنیم، بهترین و قوی ترین تیم را به زمین می‌فرستیم. زمانی که بحث بازی دوستانه در آینده مطرح باشد شاید تصمیم دیگری بگیرم اما بازی فردا را با جدیت صددرصدی و تمام قوا وارد زمین خواهیم شد و برایمان مهم است که در این گروه صدرنشین شویم. پیامی هم که برای بازی فردا به بازیکنانم دارم این است که از هر غفلت و سهل انگاری برای بازی فردا جلوگیری کنند. به عنوان رهبر این تیم من وظیفه دارم هر بازی پیامی را به بازیکنانم بفرستم و پیامم برای این بازی این است که همین است که با جدیت کامل به بازی بروند.

* امیدوارم کرونا برنامه ما را تغییر ندهد


او در پایان صحبت هایش گفت: امیدوارم بازیکنانم آگاه باشند که بازی فردا را باید با همه وجودشان بازی کنند و امیدوارم مثل بازی عراق پایان شیرینی و موفقیت آمیزی داشته باشیم. برای همه مردم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این پیام را به همه داده باشیم که با مسئولیت پذیری وارد هر بازی می‌شویم و سعی می‌کنیم بهترینمان را نشان دهیم. امیدوارم موضوع کرونا باعث نشود که برنامه‌های ما در لحظه آخر دچار تغییر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋