دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال هالند به بایرن مونیخ؟ من انتظارش را ندارم

انتقال هالند به بایرن مونیخ؟ من انتظارش را ندارم

کارل هاینس رومنیگه رئیس سابق بایرن مونیخ بعید می‌داند که ارلینگ هالند راهی این تیم شود.

به گزارش ورزش، آینده ارلینگ هالند یکی از مهم‌ترین بحث های نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که این ستاره نروژی آخرین فصل حضور خود در دورتموند را پشت سر می گذارد و قصد دارد در تابستان پیش رو این تیم را ترک کند. این در حالی است که گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی، بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کنند.

یکی از مسائلی که باعث شده شایعاتی درباره جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به گوش برسد همین اخبار علاقه این باشگاه به جذب ارلینگ هالند است؛ موضوعی که حالا با واکنش مدیر سابق بایرن مونیخ یعنی کارل هاینس رومنیگه روبرو شده است. او گفت: "من انتظار ندارم که چنین انتقالی رقم بخورد."

انتقال هالند به بایرن مونیخ؟ من انتظارش را ندارم

اگرچه رابرت لواندوفسکی طی یک دهه گذشته عملکرد کم نوسان و فوق العاده ای را در دوران حرفه ای خود ارائه داده اما ستاره لهستانی در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه ظاهر شده است. لواندوفسکی یکی از مهمترین دلایل فتح سه گانه توسط بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته بوندسلیگا 41 گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

طی این سال ها همواره اینطور به نظر آمده که رابطه بسیار خوبی بین روبرت لواندوفسکی و مدیر سابق بایرن یعنی کارل هاینس رومنیگه وجود داشته است. موضوعی که حالا صحبت‌های رومنیگه مهر تاییدی بر آنها محسوب می شود. رومنیگه درباره آینده لواندوفسکی گفت: "من می‌خواهم ارتباط بین بایرن مونیخ و لواندوفسکی به شکل طولانی مدت باشد."

انتقال هالند به بایرن مونیخ؟ من انتظارش را ندارم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋