دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماجرای انتقال فردین رابط به شهر خودرو

ماجرای انتقال فردین رابط به شهر خودرو

سود 200 میلیونی آبی‌ها از فروش قرضی هافبک جوان؛ ماجرای انتقال فردین رابط به شهر خودرو؛ در انتقالی رسمی، صبح امروز شهر خودرو سومین خرید زمستانی خود را انجام داد و توانست هافبک جوان استقلال را به عضویت تیم خود در بیاورد.

به گزارش ورزش بعد از چند روز گمانه‌زنی درباره آینده فوتبالی فردین رابط، هافبک 20 ساله استقلال که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته بود و در نیم‌فصل نخست نتوانست حتی برای دقایقی در ترکیب آبی‌ها به میدان برود، صبح امروز این بازیکن مقصد جدید فوتبالی‌اش را رونمایی کرد و با مدیران شهر خودرو به توافق رسید.

رابط در شرایطی از استقلال جدا شد، که این جدایی قرضی بوده و او صرفاً تا پایان لیگ بیست و یکم قرار است در تیم شهر خودرو باشد و بعد از اتمام این قرارداد قرضی با توجه به باقیماندن 3 سال از قراردادش با آبی‌ها، او مجدد به استقلال باز می‌گردد و در صورت صلاحدید باشگاه برای این تیم در فصل آینده به میدان خواهد رفت.

جالب آن‌که در پی توافق مدیران باشگاه استقلال و شهر خودرو، باشگاه مشهدی برای جذب فردین رابط 200 میلیون تومان به آبی‌ها پرداختی داشته و مقرر شده تا حق و حقوقات رابط در دوران حضور قرضی‌اش در شهر خودرو برعهده مدیران این باشگاه باشد.

گفتنی است که فردین رابط بعد از جذب پیام ملکیان و مرتضی سجادی، سومین خرید شهر خودرو در نقل و انتقالات زمستانی است و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده بازیکنان بیشتری به عضویت این تیم در خواهند آمد، چرا که سهمیه‌های لیگ برتری شهر خودرو در بازار زمستانی هنوز استفاده نشده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋