دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت هافبک خبرساز آلومینیوم به تمرین(عکس)

هافبک آلومینیوم پس از سپری کردن دوران مصدومیت به تمرینات این تیم اضافه شد.

به گزارش ورزش، دور جدید تمرینات آلومینیوم اراک برای حضور پرقدرت در دور برگشت لیگ برتر در شرایطی از روز گذشته آغاز شده که تقریبا تمام بازیکنان این تیم در آن شرکت کرده‌اند و نفرات آسیب دیده هم با بهبودی کامل خود را به شرایط تمرینی رسانده و به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شده‌اند.

محمود قائدرحمتی که در این فصل نمایش خوبی در ترکیب آلومینیوم داشته و جزو نفرات موثر این تیم به شمار می‌رود، در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پیکان با آسیب دیدگی مواجه شد و در اواسط نیمه دوم از زمین بیرون رفت که پس از آن هم دو دیدار مقابل سپاهان و یک بازی برابر شهرخودرو را از دست داد ولی حالا به شرایط خوبی رسیده است.

این هافبک آلومینیوم که در فصل جاری ۱۲ بازی در لیگ برتر و یک مسابقه در جام حذفی انجام داده و یک گل سه امتیازی مقابل فجر سپاسی به ثمر رسانده، گفته می‌شود مدنظر پرسپولیس هم قرار دارد ولی با توجه به اینکه تحت قرارداد اراکی‌هاست و این تیم به دنبال تداوم موفقیت‌هایش در دور برگشت است، بعید به نظر می‌رسد با جدایی او در این مقطع موافقت شود.

قائدرحمتی با رفع کامل آسیب دیدگی در دور جدید تمرینات اراکی‌ها حضور یافته تا خود را آماده ادامه مسابقات کند و دوباره در خط میانی آلومینیوم به میدان برود؛ او نخستین بازی خود در لیگ امسال را هفته دوم مقابل فولاد انجام داد و حالا دوباره برابر این تیم به ترکیب شاگردان خطیبی اضافه می‌شود.


عکس: محمد عباسی

بازگشت هافبک خبرساز آلومینیوم به تمرین(عکس)

بازگشت هافبک خبرساز آلومینیوم به تمرین(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋