دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رم با داور بازنشسته ایتالیایی قرارداد بست

باشگاه رم برای بهتر توجیه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم درباره مسائل داوری یکی از داوران پیشین فوتبال ایتالیا را استخدام کرد.

رم با داور بازنشسته ایتالیایی قرارداد بست

به گزارش ورزش، باشگاه رم با جان‌پائولو کالوارِسه داور بازنشسته فوتبال ایتالیا قرارداد همکاری بسته است. هدف از این اقدام باشگاه آگاه‌تر شدن بازیکنان و سرمربی تیم ژوزه مورینیو به قوانین و مقررات داوری و مسائل در مورد شیوه استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) است.

رم با داور بازنشسته ایتالیایی قرارداد بست

رم از ابتدای فصل جاری تاکنون بارها نسبت به قضاوت داوران بازی‌های این تیم معترض شده و از شیوه استفاده از کمک داور ویدئویی یا خودداری VAR از بازبینی اتفاقات داخل زمین مسابقه ایراد گرفته است. سردرگمی درباره مسائل داوری و VAR هم باشگاه را مجاب کرده است که داور بازنشسته کالچو را استخدام کند تا اعضای تیم درک بهتری درباره قضاوت بازی‌ها داشته باشند و به این ترتیب از ادامه تنش‌های روز افزون در روابط اعضای تیم و داوران لیگ جلوگیری کند.

رم با داور بازنشسته ایتالیایی قرارداد بست

کالوارسه نه تنها با تیم تحت هدایت مورینیو بلکه با تیم بانوان و تیم جوانان باشگاه رم هم همکاری خواهد داشت. این داور ایتالیایی پیش از این به عنوان کارشناس داوری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در شبکه آمازون پرایم ایتالیا مشغول به کار بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋